Op mooie zomerdagen trok Tupperware de afgelopen jaren met de fiets naar zee. Het bekende Amerikaanse merk van plastic huishoudproducten wilde er mensen warm maken voor een frisse uitdaging.

Zonnige rekruteringscampagne

Tupperware is voortdurend op zoek naar enthousiaste medewerkers die zijn huishoudartikelen aan de man en, vooral, vrouw willen brengen. Ook in België voert het een actieve rekruteringspolitiek om enthousiaste verkopers aan te trekken voor zijn typische home parties. 

Promoteam op locatie

In plaats van advertenties in de krant te plaatsen, koos Tupperware voor een andere, meer persoonlijke aanpak en reed het met een volledig gewrapte (bak)fiets naar zee. Bij mooi weer sampelde een promoteam er sinds het voorjaar folders en Tupperware drinkbussen. De boodschap: ‘Voor wie dorst heeft naar een frisse uitdaging, ligt er bij Tupperware een leuke bijverdienste als Consulent(e) voor het grijpen.’ En of deze actie in de smaak viel! Van De Panne tot in Knokke-Heist kon de Tupperware fietskaravaan altijd op veel bijval en positieve reacties rekenen.