Nieuwbouw of renovatie, een mooie en waterdichte gevel is van groot belang. Als toonaangevend Belgisch familiebedrijf in hoogwaardige pleister- en gevelisolatie wou Cantillana Facade de merkbekendheid nog wat verhogen. Daarmee hielpen we maar al te graag. 

Hogere brand awareness

Cantillana, bestaande uit afdelingen Building Solutions en Facade, staat al meer dan 80 jaar garant voor expertise, kwaliteit en betrouwbaarheid. Om maximale brand awareness te behalen, bedachten onze interne aannemers een strategisch plan. Een krachtig conceptbeeld was het resultaat, waarbij een architect een nieuwbouwwoning als bril draagt. Deze werd uiteindelijk gelanceerd als beursstand.  

Verbeterde gebruikerservaring

Daarnaast kreeg de website een volledig nieuwe façade. We schuurden de huidige gevel systematisch af om er een volledig nieuwe laag op te leggen. Na een voorbereidende wireframing werd er, naast een heldere structuur, duidelijke CTA’s en een handige navigatie, gekozen voor een visueel rijke benadering. Op deze manier creëerden we een website die zowel voor bouwprofessionals als consumenten aantrekkelijk is. 

Opgefrist logo

Als finishing touch kreeg het logo van Cantillana Facade een eigentijdse look-and-feel. De kleuren werden opgefrist en de typografie werd herbekeken. Subtiel, maar tegelijk heel krachtig.