Kan je merkcommunicatie wat straffer? Voor Rombouts koffie zetten we in aanloop naar het WK Voetbal in Qatar een campagne op die via de radio en de sociale media het imago en de naamsbekendheid van het merk een stevige boost gaf. Rombouts is dan ook officiële sponsor van de Rode Duivels.

Radiospot met Belgitude trapt campagne af

Rombouts is op-en-top Belgisch. Om zijn Belgitude extra cachet te geven, maakten we voor de hofleverancier en de favoriete koffiebrander van Brussels Airlines een fijn tweetalig radiospotje. Aanleiding was het WK Voetbal in Qatar. Rombouts is met zijn Goudmerk immers officiële sponsor van de gouden generatie Rode Duivels. Die kans mochten we dus niet missen.

Een oorproefje? Beluister hier het resultaat (met een wolkje Brabançonne), zoals het te horen was op Radio 2, La Première en VivaCité.

Duivels lekkere campagne op de sociale media

Met het radiospotje scoorden we ook op de sociale media van Rombouts. Via Facebook en Instagram bereikten we zo nog meer liefhebbers van echte Belgische koffie. En daar hielden onze onlinemarketeers het niet bij. In de weken voor en tijdens het WK trakte(e)r(d)en ze koffieliefhebbers regelmatig op duivels lekkere carrousels en postjes. Een gesmaakte en doeltreffende campagne. Allez Rombouts!