Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Above the line Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation Direct Mailing (-) E-Commerce Employer branding / HRM (-) Hybride events Incentives Influencer marketing Intranet & extranet Lead generation Locatieontwikkeling (-) Loyalty Platform Marketing automation Online Advertising Online Marketing Search Engine Advertising (SEA) Search engine marketing Social media advertising Sportmarketing Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector Construction Food & Beverage Health & Care Home & Living Industry Retail Services Markt Internationaal Nationaal Campagne type Business Consumer ABB ABB engageert en connecteert digitaal ABB ABB promoot veiligheid op het werk Rockpanel Rockpanel verhoogt engagement installateurs Holeki My Tarteletto, veel meer dan een webshop Wilo Wilo krijgt cool online loyalty platform Continental Sweets Lutti wint The Masked Singer Scandinavian Tobacco Group Scandinavian Tobacco Group scoort met online spaarplatform Rockfon Rockfon tilt b2b-communicatie naar hoger niveau Conway VIP shopping app voor conway ABB ABB houdt installateurs happy De Scheemaeker Nieuwe site De Scheemaeker Loopt op wieltjes Compass Group Smullen van Tom & della’s webshop ABB ABB Re-connecteert op cruise-event ABB ABB connecteert via webinars Earnieland Earnieland krijgt facelift voor meer impact Etex Etex inspireert medewerkers wereldwijd via hybride event Compass Group Compass reconnecteert met zijn medewerkers ABB ABB-Vynckier gaat voor meer customer engagement en leads Assuralia Assuralia event gaat digitaal BASF Een virtuele productlaunch voor BASF Eternit Rebranding versterkt marktpositie Etex Moments Furniture Moments furniture mikt op meer conversies Roto Roto opent deuren met nieuw loyalty platform Victoria Victoria schittert met crossmediale aanpak EnergiQ Een slim platform voor een nieuw (op)voedingsconcept Dossche Mills Online platform My Dossche Mills: warm aanbevolen voor bakkers Imperial Meat Products Online (loyalty)platform verhoogt interactie Eternit Opvallende campagne voor een zonnige toekomst HeidelbergCement Maximale betrokkenheid met herkenbare campagne