Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Wilo
Installateurs meer betrekken bij je merk en nieuwe gebruikers aantrekken. Voor de Belgische pompspecialist Wilo gaven we daartoe het bestaande WiloXperts online getrouwheidsplatform een make-over.
Rockfon
Rockfon, producent van akoestische plafond- en wandoplossingen. Samen met D’M&S tilde het bedrijf zijn b2b-communicatie op de Franse markt naar een hoger niveau.  
AD International
Voor AD International Europe ontwikkelden we daartoe een toegankelijk en gebruiksvriendelijk online platform dat de internationale autoaftermarket maximaal connecteert.
ADI
ROCKWOOL
Documenten efficiënt verspreiden en up-to-date houden? Door alles te digitaliseren en aan te bieden op een online platform maak je het jezelf (en je doelgroepen) alvast een stuk gemakkelijker.
Roto
Roto heeft een nieuw online loyaliteitsplatform: Rotogether. Wij ontwikkelden het platform en verzorgden de communicatie van a tot z.
Dossche Mills
Hoe kunnen we onze klanten beter ondersteunen in hun dagelijkse activiteiten? Dat was de vraag van de Dossche Mills. Ons antwoord? Het online bakkersplatform ‘My Dossche Mills’.Daarnaast stonden wij ook in voor het produceren van de video. Via de beursstand en een poster maakten we het online platform bekend bij het bakkerspubliek.
dossche loyalty platform
Imperial Meat Products
Imperial Meat Products lanceerde in de marge van Tavola, de vakbeurs voor de fijne en verse voeding in Kortrijk, zijn online platform voor de slager-vakman. D'M&S verzorgde de product launch, het volledige communicatietraject én de ontwikkeling van het webplatform.