Een volledig nieuwe HQ? Dat vraagt om een hoogvlieger van een opening. Voor EY Belgium zorgden we ervoor dat alle werknemers vliegensvlug hun nieuwe werkplek ‘The Wings’ in Diegem leerden kennen tijdens een uniek vierdaags event.

Origineel concept

Om zowel de werknemers die vanuit het nieuwe gebouw zullen werken hun nieuwe nest te laten ontdekken en ook de werknemers vanop andere vestigingen het gebouw te laten verkennen, bedachten we een heuse vierdaagse in 2 thema’s.

Afterwork parties

De feestelijke opening voor de werknemers werd gesplitst over 2 dagen als een heuse after work party. Om 17u was het tijd voor ‘stop to work & start to party’ voor de meer dan 1.000 werknemers van HQ. Ze werden door ons animatieteam, in thema gekleed, weggeleid van hun bureaus om de feestelijke opening in gang te zetten.

Donderdag gingen de voetjes van de grond tijdens een ‘clubbing night’. Vrijdag werden de werknemers verwend met swingend entertainment en livemuziek. De hoogvliegers op de line-up zorgden dat beide avonden gevuld waren met de beste beats en natuurlijk werden er ook high-end drankjes (EY cocktails, glaasje champagne,…) en catering voorzien.

Supercoole familiedag

Op zaterdag en zondag kregen ook andere medewerkers de kans om een soort citytrip doorheen ‘The Wings’ te maken. Ook de familieleden van de medewerkers waren van harte welkom om een tripje te maken doorheen het gebouw. Doorheen The Wings werden de gasten verrast in verschillende city districts: food, kids, office, tech en urban. Daar werden workshops georganiseerd voor jong en oud. Zo verkende iedereen spelenderwijs het gebouw tijdens met activiteiten zoals: (VR) gaming, karaoke, ballonplooien, bloemen boetiek, schilderen, make-up artist, tattooshop, …

All-in eventorganisatie

Tot slot nog dit: de gele kleuren en bold karakter van EY, kwam niet alleen terug in de accenten, decoratie en animatie op het event. We creëerden ook invites, zorgden voor een indrukwekkende line-up van Belgische bodem en een duidelijke communicatieflow om medewerkers enthousiast te krijgen. En met meer dan 2.500 aanwezigen over de vier dagen die vlot hun nieuw nest ontdekt hebben, kunnen we wel zeggen dat ‘The Wings’ echt een vliegende start genomen heeft.

Aftermovie