Voor een goede nachtrust is Ergosleep de ideale bedpartner. Wij gaven de merkbekendheid in België en Nederland een flinke boost en schudden de consument wakker met een <geeuw!> uitgeslapen brand activation én promotion campagne.

Ergosleep, een uniek wetenschappelijk slaapconcept

Ergosleep is een premium merk voor gepersonaliseerde en ergonomische bedsystemen. Met zijn wetenschappelijk onderbouwde SLAAP-DNA meetmethode kan het bedbodems en matrassen nauwkeurig afstemmen op het lichaam elke individuele slaper.
 
Na een recente rebranding zocht Ergosleep een wakkere communicatiepartner om zijn naam te helpen versterken en de ergonomische slaapoplossing te promoten in België en Nederland.​ Wij doken mee het bed in.

Radiospot boost merkbekendheid 
en traffic

Je merknaam top-of-mind krijgen en houden. De traffic naar je winkel verhogen. Daarvoor is radio een uitstekend medium (check onze blog). Maar hoe val je op in die zee van geluid en doe je mensen écht luisteren naar wat je te vertellen hebt? Voor Ergosleep maakten we een informatief en activerend radiospotje, één voor België en één voor Nederland. Dankzij de warme stem en een bekend wiegeliedje kabbelt het rustig voort en nestelt het zich in no time in het oor van de luisteraar.

Beluister de meest slaapverwekkende radiospot ooit
(en zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben).

Beluister BE  Beluister NL

Internationale branding & promotion

De radiocampagne had twee doelen: de bekendheid van het Ergosleep merk versterken én meer geïnteresseerde bezoekers naar de winkels trekken en de sales verhogen. Branding en promotion, dus. In België voorzagen we daarom extra spotjes om de SLAAP-DNA dagen bij Sleeplife, de exclusieve verdeler van Ergosleep, te promoten. In Nederland maakten we, naast een brand commercial, ook spotjes die de opening van de nieuwe winkel in Eindhoven en de actiedagen meer weerklank gaven.

Check ook de promotiespotjes

Winkelpromotiemateriaal, opgemaakt in het nieuwe Ergosleep design, verhoogt de kans op conversie.

POS verleidt winkelbezoekers tot een koopje

De promotiedagen in de Belgische en Nederlandse Ergosleep winkels, waar bezoekers hun SLAAP-DNA kunnen laten meten, maakten we extra zichtbaar met een waaier aan promotiemateriaal. We ontwikkelden posters en shelf talkers en leverden advertentietemplates aan die de dealers zelf konden gebruiken om via (eigen) digitale kanalen of in lokale printmedia de acties aan te kondigen. En of we de consument wakker hebben geschud!