De 12de editie van Chez Nous Cannes was een hoogvlieger. Ons eventteam verzorgde de organisatie en de communicatie van het invite-only netwerkevent voor C-level bouw- en vastgoedprofessionals en trakteerde alle aanwezigen op een alweer royaal gevulde avond.

The King’s View

Om de groeiende Chez Nous Cannes community in de beste omstandigheden te ontvangen, waren we uitgeweken naar een nieuwe locatie: Villa Manoir, een domein met koninklijke allures in de heuvels rond Cannes. Hier ontvingen we meer dan 850 genodigden in een uniek mediterraans decor en trakteerden hen op een high-end event dat ook culinair hoge toppen scheerde. Dat we deze editie The King’s View hadden gedoopt, was echt geen toeval. Wat een adembenemend zicht op de heuvels en de baai van Cannes!

Full event service

Onze event managers stonden in voor de aankleding van de site en leidden de organisatie, van de accreditatie tot het onthaal, mee in goede banen. Daarnaast hadden we ook de communicatie in handen. Als partner van Chez Nous Cannes verzorgen we het hele jaar door het contact met de community via digitale nieuwsbrieven, het corporate LinkedIn kanaal en de handige app, die we eerder al hadden ontwikkeld. De registratieflow voor het evenement verliep trouwens volledig via deze applicatie.

Chez Nous Cannes op tv

Tot slot nog dit. Net zoals de vorige edities werd ook Chez Nous Cannes The King’s View gevolgd door een cameraploeg van Trends Kanaal Z. Wij begeleidden het videoteam ter plaatse en hadden de organisatoren op voorhand gebrieft over hun optreden voor de camera. De videocontent was een week na het event al meteen te zien in Z-Cocktail en deelden we met de rest van de Chez Nous Cannes community via de nieuwsbrieven en de website. Daar kon iedereen ook de aftermovie en een fotoreportage bekijken.