Pauwels Sauzen is een vaste waarde in België. Broodjeszaken, grootkeukens, frituristen, restauranthouders… Het merk geniet een stevige naamsbekendheid. Om dezelfde impact in de Franse retailmarkt te realiseren, riep het de hulp in van onze specialisten. 

De uitdaging: groeien in Frankrijk 

Pauwels Sauzen is een succesverhaal in België. Tijd om de groeiambities ook over de grens, in Frankrijk, waar te maken. Maar hoe krijg je vaste voet aan de grond in een land dat trouw is aan de eigen culinaire tradities? Hoe creëer je er meer impact voor een merk bij een kritische, professionele doelgroep? Een krachtige campagne overgoten met een visueel opvallend sausje bleek het ideale recept. 

Unieke bezoekers
+ 198 %
Engaged sessies
+ 70 %
Vertoningen op Google
± 700 K

Humor is de beste saus 

Een merk dat zijn plaats wil opeisen, moet zich op een originele manier durven te onderscheiden. Een koud kunstje voor Pauwels Sauzen. De Belgische smaakmaker lanceerde in Frankrijk een campagne waar broodjeszaken, grootkeukens, frituristen en restauranthouders niet naast kunnen kijken. De beelden van de kok of uitbater in blinde paniek omdat de Pauwels Sauzen op zijn, zijn er een heuse voltreffer. De korte maar krachtige slogan ‘Saucecours ! On n’a plus de Pauwels.’ doet er met de glimlach dat extra schepje brand awareness bovenop. Soms mag het iets meer zijn. 

Crossmediale roll-out 

De vier campagnebeelden, één per doelgroep, vroegen het uiterste van onze digital creatives. Maar het resultaat mag er zijn en wordt over de grens volop gesmaakt. Pauwels Sauzen scoorde er al mee op een vakbeurs in Parijs en gebruikt ze volop via Google display, YouTube én op zijn sociale media. De targeted posts op Facebook, Instagram en LinkedIn verlekkeren de doelgroepen, houden het merk top of mind en verhogen de traffic naar de (vernieuwde) website. What’s next? Wordt vervolgd.