Een merk zichtbaar maken in zijn markt? Bring it on! Met het oog op meer brand awareness en een stevige activatie van zijn communicatie lieten we multiplex specialist Altripan van zijn beste kant zien. Onze aanpak was perfect op maat gesneden. 

Extra visibiliteit creëren

Altripan is met zijn bio-ecologische multiplex platen wereldwijd actief. Al meer dan 50 jaar zet de Belgische producent in op circulair en toekomstgericht bouwen. Het plaatmateriaal is exclusief afkomstig van legale houtsoorten uit duurzaam beheerde bossen en voldoet aan de hoogste kwaliteitsnormen. Uniek daarbij is dat Altripan de volledige logistieke keten zelf beheert en zo de platen snel en efficiënt tot bij de klant kan brengen. Om de houthandel en de vakman daar nog meer van te overtuigen, gaven we Altripan een gezicht.  

Beeld met impact

Het conceptbeeld toont het merk als een persoon die is opgebouwd uit multiplex. Zo zien verdelers en professionele eindklanten in één oogopslag dat de passie voor multiplex in het DNA zit van Altripan. Het is de absolute referentie, de expert die elk aspect van het traject onder controle heeft. Het ‘approved by Altipran’ label bevestigt dat het plaatmateriaal en de service van de hoogste plank zijn.  

Crossmediale rollout

Het Altipran conceptbeeld wordt vandaag al crossmediaal uitgerold via LinkedIn en Meta-advertenties en posts, de website van de onderneming en diverse tools zoals roll-up banners en blocnotes. Zo verhogen we de zichtbaarheid van het merk op alle fronten.