Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Vermo Carports
Anders communiceren helpt om je brand awareness te verhogen. Vraag dat maar aan Vermo. Voor de specialist in aluminium carports, luifels en overkappingen bedachten we een communicatieconcept dat de merkbekendheid vleugels gaf.
AEG
‘Challenge the expected’. Net zoals vorig jaar brachten wij de retail en de consument daarvan op de hoogte met promotiemateriaal voor in de winkel, op tv en online. De juiste ingrediënten voor een geslaagde verkoop!
Verhelst Group
Door de opsplitsing van de activiteiten kwamen alle bedrijven, behalve van de bouwmaterialenhandel en de transportafdeling, in de Verhelst Group terecht. Het ideale moment voor een rebranding vond CEO Johan Verhelst.
Continental Sweets
Lutti is één van de bestverkopende snoepmerken van België, maar niet het meest bekende. Met een indrukwekkende campagne op verschillende fronten zetten we Lutti als merk op de kaart. 
Vetoquinol
Als voedingssupplement voor honden had Flexadin bij dierenarts en baasje al een goeie naam. Nu biedt producent Vetoquinol het ook aan voor katten. Om dat in België en Nederland bekend te maken, lanceerden we een beestig leuke crossmediale campagne.
BASF
Graangewassen beschermen tegen ziektes en schimmels? Daar heeft BASF Agricultural Solutions een nieuw, revolutionair fungicide voor. Hoe breng je je doelgroepen hiervan op de hoogte in pandemietijden?
Zanussi
Elk jaar organiseert Zanussi een live event om de nieuwigheden in zijn assortiment aan het grote publiek voor te stellen. Daarom stelden we een andere lead generation strategie voor waarin ons videoteam een belangrijke rol speelde.
Dypcare
Een Europese lijn verzorgingsproducten lanceren op de Chinese markt. Dat vraagt een aanpak op maat.
Arega Pharma
Een nieuw natuurlijk voedingssupplement lanceren op de consumentenmarkt, dat vraagt om een crossmediale aanpak. En laat dat nu net op het D’M&S-lijf geschreven zijn! 
Tyles
Merkpositie, check. Brand design, check. Brand story, check. Maar hoe bereik je nu je doelgroep? Voor tegelspecialist Tyles bedachten we een naams- en imagoversterkende campagne in een stijl die de aandacht trok.
AZ Sint-Lucas
AZ Sint-Lucas. Méer dan een plek waar men de beste zorgen krijgt. Wij zetten de hartelijke, menselijke en vertrouwde aanpak in de kijker in een corporate movie. Vanuit het perspectief van de patiënt én de werknemer.
Coopman Orona
Onderscheid je van de concurrentie, het levert je meer leads én meer awareness op. Dat is wat we ook deden voor Coopman Orona, en hun Comfortlift. Flashback naar de kindertijd!
AZ groeninge
AZ Groeninge schrijft nieuw verhaal op Dag van de Wetenschap
AZ Groeninge schrijft nieuw verhaalop Dag van de Wetenschap
Sportline
Een gloednieuwe winkel, een ongezien aanbod, een grenzeloze ambitie. Dat zijn de ingrediënten van het nieuwe Sportline verhaal. We zetten ons beste beentje voor en creëerden een in het oog springend conceptbeeld.
Soudal
Om de mijlpaal van lijmkit Fix ALL op een originele manier in de kijker te brengen, zorgden we voor een uniek campagnebeeld met stopping power én een catchy song.
Mitsubishi Electric
Wie zijn energieverbruik wil terugdringen doet er goed aan duurzame technieken in zijn woning te integreren. Warmtepompen kunnen daartoe bijdragen. Wij gingen voor Mitsubishi Electric de uitdaging aan om meer awareness te creëren voor deze oplossing.
Alsan
Alsan, de badkamer-, keuken- en energiespecialist, heeft zijn klantenmagazine 'herbron.je' een update gegeven. Van een productgericht magazine transformeerden we het naar een blad waarin beleving centraal staat. Welkom in onze keuken!
Marlux
Je zou Marlux kunnen omschrijven als een fabrikant van terrastegels, sierbestrating en tuinafwerking, maar daar houdt het niet op: Marlux creëert mee de beleving van jouw tuin, terras of project – en laat dat nu net zijn waar het schoentje wrong op de product-centric website.
AEG
Influencer- en videomarketing, gekruid met sfeerfoto’s op social media en food blogs, bleek het juiste recept om mensen warm te maken voor culinair festival Antwerpen Proeft en de AEG Cooking Club.
AEG
Gezond koken. Met de juiste toestellen heb je dat in een handomdraai voor mekaar. Een oven met stoomfunctie is zo’n must-have voor liefhebbers van het betere kookwerk. Met Batibouw in zicht stoomden we voor AEG België een campagne klaar die deze smaakmakers van de gezonde keuken extra in de kijker zette. Ons recept?
SGS
Medicijnen ontwikkelen is een proces van lange adem. SGS Life Sciences helpt farmaceutische en biotechnologische bedrijven door klinische studies te organiseren. Maar hoe trek je daarvoor de juiste proefpersonen aan? Welkom aan boord!
Grohe
GROHE introduceert met de Sensia Arena douche-wc een nieuwe vorm van toilethygiëne. Wij gaven die boodschap meer weerklank met een stijlvolle crossmediale campagne die een professioneel publiek én de consument moest inspireren en converteren.
Daflon
Daflon 500 verlicht de symptomen van de chronische veneuze insufficiëntie. Omdat het heel wat voeten in de aarde heeft om uit te leggen wat dat precies betekent, zetten we ons beste beentje voor en ontwikkelden we een verhelderende POS-campagne voor in de apotheek.
Metagenics
Wie al eens een stressmomentje heeft, is met MetaRelax goed geholpen. Om het voedingssupplement van producent Metagenics extra in de kijker te zetten, werkten we een nieuwe, welgemikte b2c-campagne uit. Crossmediaal, dat spreekt voor zich.
Brocom
Eind vorig jaar ontwikkelden we nog www.makelaarinverzekeringen.be, de nieuwe, gebruiksvriendelijke website voor Brocom, de organisatie achter Je Makelaar. Ter ondersteuning hiervan maakte ons online team nu ook twee lead generation tools, één voor het Autosalon en één voor op Batibouw. Het doel? Het contact stimuleren tussen (potentiële) klanten en lokale makelaars.
Victoria
Het juwelenmerk Victoria vroeg ons een nieuwe website te maken die niet alleen gebruiksvriendelijk is voor de bezoekers, maar ook eenvoudig aan te passen is door Victoria zelf. D’M&S ging aan de slag en maakte behalve een nieuwe site ook een nieuw logo & huisstijl, een ‘lookbook’-video & foto’s én organiseerde het lanceringsevent van de nieuwe collectie.
GLS
Om het nieuwe merk GLS-ONE top of mind te maken, combineren we een online marketingstrategie met een nationale televisiecampagne rond de Rode Duivels.
 
Overstock
Overstock, verdeler van tuin- en interieurmeubelen, heeft een rijkgevulde productcatalogus. Met de zomer in zicht zette de retailer zijn compacte Bristol tuinsets in het zonnetje ... in een kleine, kleurrijke catalogus.
Metagenics
Metagenics, wereldwijde koploper in de productie en distributie van voedingssupplementen, wou de verkoop van een van zijn producten een boost geven. CurcuDyn, een geneesmiddel zonder voorschrift dat stramme spieren, pezen en gewrichten versoepelt, kreeg een inventief campagneconcept mee.
Pauwels
En of de samenwerking tussen D’M&S, Pauwels Sauzen en wereldkampioen veldrijden Wout van Aert gesmeerd liep! De commercials die bij de start van het cyclocrossseizoen 2017 op VTM te zien waren, smaken alvast naar meer.
Uri-cran
Farmaceutisch bedrijf Merck Consumer Healthcare zocht naar een subtiel maar opvallend concept om een van zijn producten te promoten bij de vrouwelijke doelgroep. Wij ontwikkelden een prikkelende campagne die weinig aan de verbeelding overliet.
Amplifon
Gehoorspecialist Amplifon wilde het grote publiek informeren over gehoorverlies en de oplossingen die het daartoe in zijn hoorcentra aanbiedt. Wij gaven de campagne de nodige weerklank en voorzagen origineel infomateriaal.
Danilith
Op donderdag 23 maart opende Danilith de deuren van zijn nagelnieuwe kijkwoning in Wortegem-Petegem. Onze communicatie-experts realiseerden niet alleen brochures, radiospots, persboodschappen en andere communicatie rond de opening, maar organiseerden ook het succesvolle openingsevent zelf.
Crossmediale communicatie
Philips TV
Android, AmbiLux, AmbiLight … Dé tv bestaat niet voor Philips TV. De elektronicagigant heeft een tv voor elke doelgroep en vroeg D’M&S om zijn verschillende Facebook- en AdWords-campagnes in goede banen te leiden.
Zoute Events
Het prestigieuze oldtimerfestival Zoute Grand Prix was dit jaar aan zijn zevende editie toe. D’M&S verzorgde niet alleen opnieuw de perscommunicatie, maar nam ook de online marketing én de organisatie van het vipluik in Kortrijk voor zijn rekening.
Danilith
Bouwonderneming Danilith hanteert al ruim een jaar een nieuwe communicatiestijl. Een opgefrist design, tal van printtools, advertentie- en radiocampagnes, een huizenhoge beursstand en een gloednieuwe website later, is het tijd voor een evaluatie. Wat heeft onze performance marketing aanpak opgeleverd?
Danilith
Op een efficiënte manier nieuwe klanten overtuigen, het is de dagelijkse bekommernis van bouwbedrijf Danilith. Wij bedachten een gloednieuw concept – Home made Homes – en bepaalden de tools die tot nieuwe leads leiden.
Danilith
Hoya
De vakopticien bedient de brildrager op zijn wenken. Om de laatste ervan te overtuigen naar de eerste te trekken, werkten we voor brillenglazenproducent Hoya een promotiecampagne uit die de verkoop fors de hoogte injoeg.
Hoya