Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Above the line Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation (-) Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM Hybride events Incentives Influencer marketing Intranet & extranet Lead generation Locatieontwikkeling (-) Loyalty Platform Marketing automation Online Advertising Online Marketing Search Engine Advertising (SEA) Search engine marketing Social media advertising Sportmarketing Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector (-) Construction (-) Food & Beverage Health & Care Industry Retail Services Markt Internationaal Nationaal Campagne type Business Consumer ABB ABB engageert en connecteert digitaal ABB ABB promoot veiligheid op het werk Rockpanel Rockpanel verhoogt engagement installateurs Rockfon Rockfon tilt b2b-communicatie naar hoger niveau Continental Sweets Soft rebranding voor Continental Sweets ABB ABB houdt installateurs happy Clarebout Potatoes Clarebout smult van op maat gesneden employer branding Vetoquinol Vetoquinol kiest voor PO(E)S campagne Compass Group Compass reconnecteert met zijn medewerkers Viessmann Viessmann ontstrest de bouwsector ABB ABB-Vynckier gaat voor meer customer engagement en leads Eternit Rebranding versterkt marktpositie Etex Vink De creative flow van Vink Roto Roto opent deuren met nieuw loyalty platform EnergiQ Een slim platform voor een nieuw (op)voedingsconcept Dossche Mills Online platform My Dossche Mills: warm aanbevolen voor bakkers Imperial Meat Products Online (loyalty)platform verhoogt interactie Eternit Opvallende campagne voor een zonnige toekomst HeidelbergCement Maximale betrokkenheid met herkenbare campagne