Soft rebranding voor
Continental Sweets
Een opgefriste huisstijl en een volledig vernieuwde website. Na een soft rebranding kan Continental Sweets zich sterker dan ooit profileren als fabrikant, distributeur én field sales partner van de lekkerste snoepmerken. In België, Nederland en Luxemburg. Zo pakten we het aan.
Nieuwe huisstijl
De naamsverandering van Continental Sweets Belgium naar Benelux was het ideale moment om de huisstijl aan te passen. Subtiel, geen tabula rasa met het verleden, maar eerder met de focus op continuïteit en herkenbaarheid. Onze designers gaven het bestaande logo een eigentijdse look-and-feel en voegden er de nieuwe baseline ‘Creating moments of pleasure’ aan toe.
Enkele tools
Voorts scherpten ze de kleuren aan, bedachten een aantal dynamische grafische stijlelementen en pasten de nieuwe regels – die we netjes bundelden in een brandguide – toe op onder andere de visitekaartjes, het briefpapier en enkele andere tools.
Nieuwe website
Hét visitekaartje van Continental Sweets Benelux ‘new style’ is echter de nieuwe website. Die ziet er vandaag een pak overzichtelijker en heel wat dynamischer uit dan vroeger. Om duimen en vingers bij af te likken. Onze developers zorgden, na de voorbereidende wireframing, dan ook voor een makkelijk navigeerbare structuur en gaven het webdesign een heerlijk frisse toets, mooi in lijn met de huisstijl. Samen met de klant herwerkten we ook de content tot hapklare paragrafen webcopy. Speciale aandacht daarbij ging naar de FAQ en het contactformulier. Dankzij de extra selectiemogelijkheden komen de formulieren nu veel sneller bij de juiste contactpersonen terecht.
Proeven? Check www.continentalsweets.com