Op de feestelijke opening van de nieuwe kijkwoning waren zowel prominenten uit de bouwsector en de streek aanwezig als klanten, partners, pers en werknemers.
Naast de nieuwe kijkwoning van Danilith, installeerden we een grote tent, waar de genodigden onder het genot van een hapje en drankje ideeën konden uitwisselen.
D’M&S zorgde ervoor dat de relevante vakpers en prominenten uit de sector aanwezig waren. Naast Geert Delmulle en Kürt Vanmarcke van Danilith, namen ook Vlaams Parlementslid Robrecht Bothuyne en directeur-generaal van de Vlaamse Confederatie Bouw Marc Dillen het woord.
De nieuwe kijkwoning van Danilith is bijna-energieneutraal (BEN) en voldoet aan alle nieuwbouwnormen voor 2020.
Omdat beelden meer zeggen dan duizend woorden, bracht ons video-team de sfeer van het evenement weer in een leuke moodmovie. Een fijne herinnering!
D’M&S verzorgde ook de mediaplanning voor Danilith. Om de opendeurdagen te promoten, hebben we gekozen voor originele radiospots in beide landstalen.
Om zoveel mogelijk bezoekers aan te trekken voor het openingsevenement, verstuurden we e-mailings op maat van journalisten, klanten en prospecten.
Om de verschillende doelgroepen op de hoogte te brengen van de opening, maakten we een brochure die de kijkwoning in de verf zet, gezien door de ogen van alle leveranciers.
Via display advertenties zorgden we voor de nodige visibiliteit op het web.