Tupperware
Merk van plastic huishoudproducten

Tupperware, het Amerikaanse merk van plastic opberg- en keukenoplossingen, werd opgericht in 1944 door Earl Tupper.  In 1951 introduceerde Brownie Wise de ‘Home Party’. Vandaag zijn deze ‘thuisdemonstraties’ wereldwijd ingeburgerd. Enkele jaren geleden begon Tupperware ook met een webshop, maar de Home Parties blijven dé manier om consumenten te overtuigen van de kwaliteit en het design van de bekende huishoudproducten.

www.tupperware.be

Campagnebeeld voor de "frisse uitdaging" campagne
Folder voor de "frisse uitdaging" campagne
Promoactie langs de zeedijk met als boodschap : 'Voor wie dorst heeft naar een frisse uitdaging, ligt er bij Tupperware een leuke bijverdienste als Consulent(e) voor het grijpen.'

Tupperware lest de dorst

Dé referentie als het op plastic huishoudproducten aankomt, Tupperware, bestelde bij D’M&S een fris concept om enthousiaste verkopers aan te trekken. Gewapend met een promoteam en een opgesmukte bakfiets trok Tupperware naar zee, om er flyers en drinkbussen uit te delen. Een persoonlijke aanpak die zeer in de smaak viel.