Mitsubishi Electric
Producent van klimaatregelingsystemen

Mitsubishi Electric behoort tot een van de grootste internationale bedrijven op het gebied van elektrotechniek en elektronica. Het productassortiment varieert van mono-split airconditioningsystemen tot grote VRF-systemen, van Lossnay-kruisstroomwisselaars over luchtontvochtigers, handdrogers en luchtgordijnen tot warmtepompen en componenten voor de ventilatie- en warmtepomptechniek, bijvoorbeeld compressoren. In nagenoeg het volledige assortiment staat de onderneming volgens eigen bronnen wereldwijd aan de top op vlak van technologie en innovatie.

www.mitsubishi-electric.be

Mitsubishi Electric zet in op airco en ambassadeurs

Dat Mitsubishi Electric warmtepompen maakt, is ondertussen algemeen geweten. Maar dat zo’n warmtepomp ook kan koelen? Daar was de consument nog niet echt van op de hoogte. Om dit imago van fabrikant van airco-oplossingen te vergroten, maakten we een strategisch plan op. Een aparte landingspagina zorgde voor de herkenning, maar ook in de lopende online marketingcampagne werd de focus verlegd naar airco. Het ME+ magazine werd uitgerold voor de installateurs, de ambassadeurs van het merk, om hun merkbeleving te vergroten. 

Diensten
Bert Kruismans was moderator van dienst.
De nieuwe producten werden getoond aan de aanwezigen.
De installateurs en hun gezindsleden konden genieten van de attracties in Walibi.
Walibi werd aangekleed in een Mitsubishi Electric kleedje.
De honger werd gestild door een luxe barbecue.

Voorstelling nieuw productgamma Mitsubishi Electric

Voor de voorstelling van het nieuwe productgamma van Mitsubishi Electric werd een beroep gedaan op het eventsteam van D'M&S. De genodigden werden ontvangen in Walibi voor een familiedag. In de ochtend was er een officieel gedeelte in het amfitheater. Daarnaast werden de nieuwe producten getoond in een VIP-tent. De aanwezigen werden nadien getrakteerd op een barbecue. D'M&S leidde het event in goede banen.

Om de bezoekers van Batibouw wegwijs te maken in dat totaalaanbod maakten we een beurswand voor de klimatisatie-expert.
Om (potentiële) klanten wegwijs te maken in het assortiment, creëerden we een overzichtelijke infographic.
Door de bezoekers gerichte vragen te stellen, navigeert deze tool hen vlotjes doorheen het aanbod, rechtstreeks naar de toepassingen die ze zoeken.
De tool is ook te integreren in de Showcase-app, als een efficiënt en mobiel salesinstrument.

Mitsubishi Electric toont zichzelf

De populariteit van ecologisch verwarmen & koelen stijgt en daar speelt Mitsubishi Electric graag op in. De klimatisatiespecialist groeit dankzij een aantal overnames en kan uitpakken met een uitgebreid aanbod. Om (potentiële) klanten wegwijs te maken in het assortiment, creëerden we een overzichtelijke infographic. Deze rolden we uit naar een beurswand voor Batibouw én een online tool die bezoekers wegwijs maakt op de website. Een knap staaltje crossmediale communicatie!

Bekijk hier meer over deze case.

Alles rond duurzame koelen, ventileren en verwarmen vindt u voortaan terug op www.wartepomp.be
Alles rond duurzame koelen, ventileren en verwarmen vindt u voortaan terug op www.wartepomp.be
Regel en monitor overal jouw thuisklimaat met de Mitsubishi's nieuwe mobiele website.
Ook op Batibouw kon u de Mitsubishi Electric warmtepompen in levende lijve aanschouwen.
D'M&S stak de Mitsubishi Electric-stand op Batibouw in een aantrekkelijk jasje
De te verkrijgen brochures in de beursstand maakten bezoekers vertrouwd met de core business van Mitsubishi Electric.
De Mitsubishi Electric-beursstand op Batibouw.

Mitsubishi Electric maakt u warm voor warmtepompen

Als trendsetter in duurzame technologie voorziet Mitsubishi Electric in tal van oplossingen voor het koelen, ventileren en verwarmen van gebouwen. Zo heeft het een ruime expertise op het vlak van warmtepompen en die deelt het sinds kort met de wereld via een website.

De advertentie verscheen in vakbladen en zette installateurs aan om meer over het lossnay-systeem te ontdekken op de website
Simpele, informatieve en merkversterkende communicatie, die duidelijk zichtbaar is op de onepager

Mitsubishi Electric behaalt al z'n punten

Zowel in residentiële als commerciële gebouwen is ventilatie een must voor het behalen van goede energieprestaties. Mitsubishi Electric biedt installateurs daarom een ventilatiesysteem dat op het vlak van energie-effciëntie alle punten scoort.
D'M&S zorgde voor de advertenties in vakbladen en de heldere onepager.

Diensten
De eetkramen verwezen naar de verschillende New-Yorkse stadswijken, maar waren tegelijk ook een knipoog naar de landen waar Mitsubishi Electric een fabriek heeft
Moodmovie
Om de uitnodiging naar zijn klanten, leveranciers en medewerkers in goede banen te leiden, koos Mitsubishi Electric voor e-mailings. Enige uitzondering: de Diamond-partners kregen een personal invitation in de vorm van een vinylplaatje, een verwijzing naar het Studio 54-concept
Alle registraties werden naar een online platform geleid dat de gegevens van de gasten verzamelde. Na afloop werden hier ook alle foto's en een video van de party op geplaatst
Op zaterdag 28 mei werden de gasten verwacht in de oude fabriekshallen van La Brugeoise. De voormalige industriële site ademde de feelgoodsfeer van het bruisende New York
Een optreden van de populaire coverband Les Truttes en een party met dj-set zorgden voor de nodige ambiance tot in de vroege uurtjes

Mitsubishi Electric Europe BV Belgium viert 20 jaar

Op zaterdag 28 mei vierde Mitsubishi Electric Europe BV Belgium zijn 20-jarig bestaan. Speciaal voor deze gelegenheid nodigde het klanten, leveranciers en medewerkers uit op een sfeervol verjaardagsfeest in Studio 54-stijl. New York lag die avond even in Brugge.

Campagnebeeld met luchtig karakter
Advertenties in bouwbijlagen van Franstalige - en Nederlandstalige dagbladen en vakmagazines
Informatieve one-pager
Advertentie met headline zoals hij verscheen in de magazines

Mitsubishi Electric laat ballonnetje op

Hoe een woning zuinig verwarmen, zonder te besparen op comfort? Mitsubishi Electric heeft met Ecodan het antwoord in huis. Wij gaven de communicatie rond deze innovatieve warmtepompen alvast een luchtig karakter. Naast de website verschenen er ook advertenties in verschillende bouwbijlages.