De populariteit van ecologisch verwarmen & koelen stijgt en daar speelt Mitsubishi Electric graag op in. De klimatisatiespecialist groeit dankzij een aantal overnames en kan uitpakken met een uitgebreid aanbod. Om (potentiële) klanten wegwijs te maken in het assortiment, creëerden we een overzichtelijke infographic. Deze rolden we uit naar een beurswand voor Batibouw én een online tool die bezoekers wegwijs maakt op de website. Een knap staaltje crossmediale communicatie!

Grafische beurswand

Als het gaat om koelen, ventileren en verwarmen is Mitsubishi Electric wereldwijd toonaangevend. Na een aantal recente fusies is zijn assortiment nu uitgebreider dan ooit. Om de bezoekers van Batibouw wegwijs te maken in dat totaalaanbod maakten we een beurswand voor de klimatisatie-expert. Zo kunnen klanten en prospects in 1 oogopslag de toepassingen zien voor een specifiek gebouwtype (bv. residentieel of industrieel). Dezelfde grafische stijl gebruikten we ook voor de presentatie van de 5 waarden waar Mitsubishi Electric voor staat. De grafische voorstelling maakt de boodschap extra overzichtelijk.

Online navigatietool

De visuele voorstelling op de Batibouw-beurswand was het vertrekpunt van een handige toepassing die onze online experts ontwikkelden: een html5 navigatietool. Het idee is onveranderd: (potentiële) klanten wegwijs maken in het aanbod op de website. Door de bezoekers gerichte vragen te stellen, navigeert deze tool hen vlotjes doorheen het aanbod, rechtstreeks naar de toepassingen die ze zoeken. De tool is ook te integreren in de Showcase-app, als een efficiënt en mobiel salesinstrument. Met deze mix van offline en online communicatie bereikt Mitsubishi Electric zijn doelgroep maximaal.