Verbinden zit in het DNA van Visser & Smit Hanab, letterlijk en figuurlijk. Als toonaangevende speler op het vlak van energietransitie bouwt het o.a. transportleidingen, toevoerleidingen en industriële installaties. Maar de markt van energietransitie is aan een enorme verandering onderhevig. 

Sterkere branding in een veranderende markt

Visser & Smit Hanab klopte bij ons aan om strategisch na te denken over zijn branding en marketing. Wij versterkten het merk met onder andere een gloednieuw conceptbeeld, website en corporate movie.

‘Krachtig conceptbeeld creëert stopping power'

Visser & Smit Hanab profileert zich onder de noemer ‘Verbinden zit in ons DNA’ als totaalpartner voor een optimale energietransitie. De corebusiness is het ontwikkelen van de juiste oplossing voor een optimaal en duurzaam water- en energietransport. Op basis van meer dan 70 jaar ervaring.

Wij creëerden een conceptbeeld dat de activiteiten en missie van Visser & Smit Hanab perfect illustreert. De klantgerichte aanpak en waarden zoals verantwoordelijkheidszin en veiligheid komen hierbij duidelijk tot uiting. De vernieuwde branding zet Visser & Smit Hanab ook als een aantrekkelijke werkgever in de markt.

Via de sociale media lanceerden we de vernieuwde aanpak naar de doelgroep. Het conceptbeeld, de website en de corporate movie profileerden Visser & Smit Hanab als aantrekkelijke werkgever.

Online connecteren met de doelgroep

Met een teasende en gerichte online marketingaanpak trokken we de aandacht van de doelgroep. Zonder alles al meteen prijs te geven. Na deze countdown stelde Visser & Smit Hanab met trots de totale campagne voor aan haar medewerkers en de buitenwereld.

In de corporate movie maken we duidelijk waar het bedrijf voor staat, dat het geen uitdaging uit de weg gaat én een aantrekkelijke werkgever is. Deze verscheen meteen op de nieuwe website en sociale media en betekende meteen het startschot voor verdere online activatie.