KBC Autolease, autoleasemaatschappij

KBC Autolease maakt deel uit van de KBC Group en biedt u gespecialiseerde autoleasing. Als kmo of zelfstandige, multinational en vzw’s, medici en vrije beroepers. KBC Autolease koppelt de aantrekkelijkste leasingformules aan de meest betrouwbare knowhow. Mét meer dan 45.000 fullservice-voertuigen.

www.kbcautolease.be

Om aangesloten fietsendealers van buitenaf herkenbaar te maken, ontwikkelden we ook roll-ups, raamstickers en displays.
We ontwikkelden branded promotiemateriaal voor de fietsdealers, zoals fietslabels.
Ook de toonbankdisplays maken deel uit van het promotiepakket, dat de fietsendealers herkenbaar maakt als partner van KBC Autolease.
D’M&S maakte ook een brochure, die de dealers een overzicht geeft van het beschikbare promotiemateriaal.
Voor de Fleet Eco Day op 10 oktober 2017 ontwierpen we printuitnodigingen met persoonlijke codes, waarmee de genodigden zich online konden inschrijven.

Allerlei communicatietools voor KBC AUTOLEASE

KBC Autolease biedt ook fietsleasing aan en daarvoor werken ze samen met zo’n 100 fietswinkels. Om deze winkels herkenbaar te maken als partner van KBC Autolease, ontwikkelde D’M&S roll-ups, posters, (toonbank)displays, plafondhangers, fietslabels en raamstickers met KBC-branding. We maakten ook een brochure die de dealers een overzicht geeft van het beschikbare promotiemateriaal. 

Het nieuwe conceptbeeld voor KBC Autolease werd bedacht door onze designers en geeft visueel weer waar multimobiliteit voor staat. Het beeld werd gebruikt voor de brochures en de advertenties.
De 24 pagina’s tellende brochure informeert de doelgroep over multimobiliteit en over alle positieve aspecten die eraan verbonden zijn.
KBC Autolease wil de professionele mobiliteit verruimen met oplossingen op maat. Via een duidelijke brochure met aantrekkelijke beelden en overtuigende teksten activeren we de werknemers.

KBC Autolease op weg naar multimobiliteit  

KBC Autolease zet de stap naar multimobiliteit. D’M&S begeleidt hen in de ontwikkeling van een concept dat multimobiliteit op een heldere manier communiceert naar klanten toe. Op basis van dit concept ontwikkelden we een brochure, een publi-reportage en een aantal afgeleide advertenties.

Radiospot die te horen was op Radio 1
Advertentiecampagne
Radiospot die te horen was op Radio 1

KBC Autolease twijfelt niet

Met een advertentie- en radiocampagne deed KBC Autolease in de periode rond het Autosalon van Brussel zijn klanten een opvallend voorstel: een benzineauto voor de prijs van een diesel. D'M&S vertaalde de boodschap visueel én auditief. 

Advertentie in lijn met corporate image: strak, verzorgd, zakelijk maar toch met een knipoogje

KBC Autolease verzorgt imago

Een advertentie met een boodschap die alle bedrijfstroeven bestrijkt en accentueert: de opdracht van KBC Autolease was duidelijk. Het resultaat van D’M&S lag volledig in lijn met het corporate image: strak, verzorgd, zakelijk maar toch met een knipoogje. De advertentie kreeg een prominente plaats in onder andere Trends Magazine.