Metagenics
Producent van voedingssupplementen

Metagenics Europe, gevestigd in Oostende (België), is een onderdeel van de internationale Metagenics-groep. Deze is gespecialiseerd in de productie en distributie van verschillende gamma’s hoogkwalitatieve voedingssupplementen voor de professionele markt. De groep is de nummer één in de Benelux, de Verenigde Staten, Australië en Nieuw-Zeeland en is actief in andere Europese landen zoals Italië.

Nieuwe campagne voor Metarelax

Meer mensen dan ooit hebben vandaag last van stress. Een goed moment om MetaRelax in the picture te zetten, vond Metagenics. Een nieuw concept met bijhorende tv-spot moet de vraag naar het ‘relaxerende’ voedingssupplement bij de apotheker extra stimuleren.

Voor de nieuwe campagne focusten we ons op drie ‘stressgevoelige’ doelgroepen: jonge, actieve vrouwen, oudere dames en mannen van middelbare leeftijd. We selecteerden drie acteurs met het juiste profiel en lieten hen in een greenkey setting een reuzegroot pak MetaRelax opzijduwen. Het leverde een kort maar krachtig tv-spotje op dat het merk en het packshot nadrukkelijk in beeld brachten.

Kan jouw product ook een tv-campagne gebruiken?  Bekijk hier hoe we te werk gaan of contacteer ons voor meer info.

We produceerden een spotje van 20 seconden en programmeerden het welgemikt en met voldoende frequentie op de juiste nationale commerciële zenders (VTM, Q2, Vitaya en RTL) en rond de juiste programma’s.
De messen staan symbool voor de stressmomenten van elke dag. Letterlijk noch figuurlijk blijft de vrouw de rust zelf, dankzij Metarelax.
We produceerden een spotje van 20 seconden en programmeerden het welgemikt en met voldoende frequentie op de juiste nationale commerciële zenders (VTM, Q2, Vitaya en RTL) en rond de juiste programma’s.

MetaRelax scherpt communicatie aan

Wie al eens een stressmomentje heeft, is met MetaRelax goed geholpen. Om het voedingssupplement van producent Metagenics extra in de kijker te zetten, werkten we een nieuwe, welgemikte b2c-campagne uit. Crossmediaal, dat spreekt voor zich.

Onze klant vroeg ons om voor de apotheken 2 brochures te ontwikkelen die het POS-materiaal aanvullen en zo de sales boosten.

Metagenics maakt apotheker wegwijs in aanbod

Metagenics verdeelt zijn voedingssupplementen voornamelijk via de apotheker. Om deze doelgroep wegwijs te maken in het Metagenics-aanbod, ontwierp D’M&S 2 brochures: Insights en Solutions. De 1e deelt wetenschappelijke inzichten over micronutritie, terwijl de 2e het specifieke productaanbod van Metagenics in de kijker zet.    

TV-Spot
Nieuwe verpakking voor Curcudyn
Interactieve display

Curcudyn trekt aan het langste eind

Metagenics, wereldwijde koploper in de productie en distributie van voedingssupplementen, wou de verkoop van één van zijn producten een boost geven. Curcudyn, een geneesmiddel zonder voorschrift dat stramme spieren, pezen en gewrichten versoepelt, kreeg een inventief campagneconcept mee dat ook op de lachspieren mikte.

D'M&S zorgde voor de tv-spot en het nodige promotiemateriaal.

Het uitgebreide assortiment van Metagenics in een nieuw jasje

Metagenics blijft uitbreiden

De Belgische producent van voedingssupplementen Metagenics heeft de afgelopen maanden assortiment flink onder handen genomen. Dat zie je aan het goed gevulde rek in de apotheek. Wij verzorgde de look & feel van de packaging.

TV spot op nationale televisie
TV spot op nationale televisie
Verpakking voor Similase

Metagenics maakt eindejaar licht verteerbaar

In de aanloop naar de eindejaarsfeesten pakte Metagenics uit met een campagne voor zijn ‘verteringsondersteunend’ voedingssupplement Similase. D'M&S zorgde voor een sterk visueel concept met bijhorende tv-spot. Daarnaast verzorgde we ook de verpakking en POS-materiaal.
 

Informatief platform rond Barinutrics
Informatief platform rond Barinutrics
Presentatiebox met de nodige documentatie
Sample van de 4 producten
Informatieve folder voor in de wachtzaal

Metagenics over maagverkleining

In België worden er jaarlijks 10.000 maagverkleiningen uitgevoerd. Na zo’n operatie is het essentieel dat de patiënt extra voedingsstoffen inneemt. Met BariNutrics speelt Metagenics daarop in. D'M&S zorgde voor een nieuwe huisstijl en praktische communicatietools.