Laat je inspireren door straffe cases Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories. Kies een tool Above the line Bedrijfsevenementen Beurzen Branding & Campaigns Branding & Graphics Branding / Strategie Congressen & seminaries Content creation Direct Mailing E-Commerce Employer branding / HRM (-) Hybride events Incentives Influencer marketing Intranet & extranet Lead generation Locatieontwikkeling Loyalty Platform Marketing automation (-) Online Advertising Online Marketing Pers PIM-systemen Search Engine Advertising (SEA) Search engine marketing Social media advertising Sportmarketing Standenbouw Video & Motion Graphics Webapplicaties Websites Kies een sector Construction Food & Beverage Health & Care Home & Living Industry Retail Services Markt Internationaal Nationaal Campagne type Business Consumer Datagedreven leadgeneratie voor Hudson Rombouts Koffie laat zich horen én zien Reynders Reynders zoekt ‘the one’ Ronald McDonald Kinderfonds Ronald McDonald Kinderfonds in de spotlights IDM Hippe awareness campagne voor IDM Scioteq ScioTeq vergroot zichtbaarheid Clarebout smult van op maat gesneden employer branding Indaver Probleemloze lead generation voor Indaver Astel Medica Lancering Bacterelax roept juiste emoties op Belène Belène frist haar imago op ABB connecteert via webinars Earnieland Earnieland krijgt facelift voor meer impact Etex inspireert medewerkers wereldwijd via hybride event Compass reconnecteert met zijn medewerkers Kela Pharma Rebranding Folavit 0,4: van generiek naar niche Assuralia Assuralia event gaat digitaal Vlotte merkactivatie voor Flexadin Een virtuele productlaunch voor BASF Mobix Mobix tilt employer branding naar een hoger niveau Rebranding versterkt marktpositie Etex Tyles Tyles versterkt merk in stijl Mol CY IJzersterke employer branding voor MOL CY Fujirebio Fujirebio doorstaat de test met glans Danilith Crossmediale communicatie voor de kijkwoning van Danilith Philips TV Philips TV zet zijn doelgroepen in de kijker ZOUTE GRAND PRIX Eventcommunicatie schakelt in hogere versnelling Danilith Performance marketing werpt vruchten af Wilink VIA STAPPENPLAN NAAR HOGERE PERFORMANCE