Al mee met de digitale transformatie?

D’M&S maakt je organisatie klaar voor de toekomst. Ontdek hoe nieuwe technologieën je helpen beter te reageren op veranderingen én waarde te blijven creëren.

Hoe kan ik de tijd van mijn medewerkers beter benutten?

Welke nieuwe technologieën gebruik ik om mijn flow te optimaliseren?

Hoe verbeter ik de user experience van klanten en prospects?

Kan ik mijn bestaande data beter benutten en zo meer gegevens verzamelen?

Welke intelligente systemen integreer ik om klanten nog meer opportuniteiten aan te bieden?

Hoe zet ik data efficiënt in voor sales- en marketinginspanningen?

Begin bij jezelf

Welke digitale technieken hanteert je organisatie en wat kan er beter? Hoe overtuig je je medewerkers van nieuwe toepassingen en maak je hen ermee vertrouwd? Stippel een verandertraject uit om de interne expertise en het digitale bewustzijn van je onderneming aan te scherpen.

Zet de klant centraal

Benut je voldoende de klantengegevens in je (beheer-)systemen? Wil je met behulp van nieuwe technologieën je klanten nog beter opvolgen? Integreer intelligente, digitale systemen om je klant centraal te plaatsen en een betere service en betere ervaringen te geven.

Time to innovate!

Erken en beloon je je partners voor hun inspanningen? Krijgen ze waardevolle content aangereikt? We helpen je om je partners betrokken te houden en de relatie en het emotioneel engagement te versterken.

Hoe wij dat concreet voor je aanpakken:

Het optimaliseren van je bedrijfs- en marketingprocessen met marketing automation tools, data-analyses en digitalisatie van je processen, verbetert en verhoogt de customer experience en de productiviteit van je bedrijf.

Van het moderniseren van je website of communicatie tot het opleiden van je personeel, en alles daartussenin.

  • een moderne, efficiënte, mobile-friendly en hoog converterende website
  • een functionele chatbot
  • optimaliseren van je interne communicatie
  • portaal of intranet voorzien voor je personeel voor toegang tot alle beschikbare data
  • klantengegevens verzamelen en analyseren
  • meten en opvolgen van data van je bedrijf
  • krachtige leadgeneratie- en beheertools voorzien
  • opleidingen voor je personeel
  • een sterk en gestructureerd onboardingsproces of -programma voor nieuw personeel
  • aanbieden van de juiste communicatiemiddelen
  • onderzoek en optimalisatie van het verkoopproces
  • inzetten van marketing automation tools
  • automatisch content verspreiden via de juiste kanalen
  • het vergroten van je vindbaarheid met search engine optimization (SEO)
  • gerichte search engine advertising (SEA) via de gepaste kanalen
  • virtual reality (VR) als sterke communicatietool in diverse toepassingen
  • 3D inzetten als visuele eye-catcher in je communicatie of op je evenement
  • hypergepersonaliseerde communicatie
  • je publicaties en communicatie in een modern jasje
  • klantenengagement en -interactie digitaliseren d.m.v bijvoorbeeld een loyaltyplatform
  • je datasystemen koppelen aan je website of CMS-systeem
  • monitoren van je social media
  • ... 
Toon meer praktische tools die we inzetten

Enkele cases die onze klanten digitale slagkracht geven