Je doelgroep wordt dagelijks overspoeld met informatie. Hoe zorg je er dan voor dat potentiële klanten toch jouw boodschap oppikken? Content marketing is de sleutel tot succes.

Met content marketing creëren we de content die je doelgroep zoekt. Onze invalshoek is niet wat je als bedrijf wil vertellen, maar wat je klanten willen horen. Alleen zo trekt content de aandacht en genereert het een positief effect op je merkbekendheid en je leads. Plaats jezelf dus in de schoenen van je doelgroep en ga strategisch te werk.

“Met de perfecte mix tussen sociale media, nieuwsbrieven, influencers en zelfs pers, bereiken we de doelgroep op een zeer efficiënte manier.”

 

Pillar content & microcontent

Bij het opzetten van je content marketing strategie, bouw je eerst pillar content op. Dat gaat over een bepaald onderwerp dat nauw aansluit bij je merk of product. Eenmaal je dat bepaald hebt, distilleer je er microcontent uit om gericht te verspreiden. Door hierbij crossmediaal te werk te gaan, bereik je effectief je doelgroep. Werk je enkel via social media? Met posts en blogs? Of ga je ook een influencer of de pers aanspreken? Een goeie mix, die mikt op je doelgroep, maakt een geslaagde campagne!

Wil je meer weten over content marketing of onze persaanpak? Of wil je samen aan de slag om een content marketing strategie op te stellen. Contacteer ons & let’s go!