Bobbejaanland
Attractiepark

Bobbejaanland is een Belgisch pretpark, onderdeel van de Spaanse groep Parques Reunidos. Het themapark is gevestigd in Lichtaart in de Antwerpse Kempen. 

Kinderen sturen het koopgedrag van de ouders aan. Het zijn kleine influencers die volwassenen sterk kunnen beïnvloeden en verleiden. Waarom niet voor een bezoekjeaan een pretpark? Dat idee was het uitgangspunt van de tv-spot die we voor Bobbejaanland bedachten.
Voor wie nog niet helemaal mee is: Bobbejaanland in Lichtaart is een van de grootste pretparken van België.
Ons videoteam verzorgde de productie en postproductie van de tv-spot.
In de lijn van de tv-spot namen we ook een radiocommercial op.

Bobbejaanland met een smile op radio en tv

Geen betere periode dan de zomer om er met het hele gezin op uit te trekken. Naar Bobbejaanland, bijvoorbeeld. Een aanstekelijke reclamespot op radio en tv moest jong en, vooral, oud(ers) daarvan overtuigen. Wij gaven de campagne een leuke twist.

We bedachten de naam B2Bobbejaanland en ontwierpen een cartoonesk concept én een alleszeggende baseline: 100% fun, 0% stress.
Het kleurrijke concept trokken we door naar de website www.b2bobbejaanland.be, waar werkgevers het volledige b2b-aanbod van het pretpark vinden.
We stelden een brochure samen die alle mogelijkheden netjes op een rij zet en een toegangsticket is tot een bedrijfsformule op maat.
Via de website kunnen bedrijven rechtstreeks een offerte aanvragen.

Bobbejaanland kleurt zijn b2b-imago

Wist u dat Bobbejaanland ook het plezantste land is voor professionals? Om het aanbod voor bedrijven in de kijker te zetten, werkten we een opvallend b2b-concept uit onder de naam B2Bobbejaanland. De nieuwe website en brochure beloofden 100% fun en 0% stress.