SFIC vindt de weg naar klanten en prospects

De bouwsector in beweging

De bouw is een dynamische sector die constant in beweging is. Voor een vakman is het daarom niet evident om de weg te vinden in het doolhof van regels, normen, systemen en materialen. SFIC maakt het de aannemer een stuk makkelijker. Als specialist in isolatie- en afwerkingsproducten hebben ze niet alleen alle materialen die je zoekt, maar ook advies op maat. De aannemer heeft dus maar 1 adres nodig om zijn bouwproject tot een goed einde te brengen. Veel bestaande klanten zijn daarvan niet op de hoogte.

Concept met doolhof-insteek

Om hierin verandering te brengen, ontwikkelden we een direct mailing die dit 1-stop-shopprincipe op een creatieve manier communiceert. Op de envelop van de DM stellen we de volgende vraag ‘Uw bouwproject wordt een doolhof?’ Op de cover van het drieluik is een doolhofspelletje bevestigd met 3 loden bolletjes, die je naar het midden van een doolhof moet bewegen. Binnenin leggen we uit waarom SFIC de ideale partner is voor elk bouwproject. Aan de mailing is ook een actie gekoppeld: bij aankoop van € 250 aan afwerkmaterialen en/of isolatieproducten krijgt de aannemer een Bluetooth speaker cadeau. 

Op weg naar een herdruk

Het concept én de actie vielen in de smaak bij bestaande klanten. De performante offline communicatietool bereikte en activeerde de doelgroep op een creatieve manier. SFIC bestelde dan ook een bijdruk van de direct mailing die ze willen versturen naar prospects. 

sfic direct mailing