Beaulieu op de wereldbekende Domotex-beurs

Maximale focus op de USP’s

Hannover verwelkomde van 17 tot 20 januari meer dan duizend exposanten uit de hele wereld op de Domotex-beurs. Tijdens innovations@DOMOTEX, een apart concept van de jaarlijkse hoogmis voor de flooring industrie, stelde de Beaulieu-groep dit jaar zijn award winning Pure Click LVT gamma voor. Om die productinnovatie aan de bezoekers te presenteren, ontwikkelden we een reeks conceptbeelden voor de beursstand, die meteen de aandacht vestigden op de uitzonderlijke kwaliteiten van de Luxury Vinyl Tiles. De beelden sprongen in het oog en focusten op maximaal op de USP’s van de vloerbekleding.

Subtiele conceptbeelden

Voor de brochure van Berry Alloc, de creatieve leider in de binnenhuisdecoratie en onderdeel van de Beaulieu-groep, verwerkten we de voordelen van Berry Alloc vinyl planken wel heel letterlijk in een aantal visuals. Het ontwerp van deze gedetailleerde conceptbeelden geeft subtiel weer wat de consument erbij wint als hij voor Berry Alloc kiest.

Zeven nieuwe verpakkingen voor Berry Aloc kregen eveneens een opfrissing en vallen vandaag nog meer op in de winkelrekken. Onze packaging designers maakten de ontwerpen dan ook zo op dat de doos rond het product meer dan ooit een waardevol en informatief communicatiemiddel voor de consument is.

Sfeer in de brochure van Beauflor

Beauflor, een ander merk van de Beaulieu-groep en één van de leidende producenten van vinyl en verdeler van de eerder besproken Luxury Vinyl Tiles wilde zich ten slotte sterker profileren als de sfeermaker in huis. Die sfeer gaven wij alvast perfect weer in de nieuwe cataloog. Stijlvolle interieurs, afgewisseld met productinformatie zorgen voor een inspirerende brochure die kwaliteit uitstraalt.

Meer over dit project leest u binnenkort ook in Update Magazine.