Hoe wij merken versterken? Dat tonen we je graag aan de hand van enkele opmerkelijke projecten. Laat je hier gerust inspireren door deze straffe brand stories.

Markt
Campagne
Mitsubishi Electric
Wie zijn energieverbruik wil terugdringen doet er goed aan duurzame technieken in zijn woning te integreren. Warmtepompen kunnen daartoe bijdragen. Wij gingen voor Mitsubishi Electric de uitdaging aan om meer awareness te creëren voor deze oplossing.
PSA Antwerp
Met meer dan 3.900 medewerkers is PSA Antwerp een belangrijke werkgever in de Antwerpse haven. PSA Antwerp kwam bij ons met de vraag: hoe kunnen we de beste profielen aantrekken?
Dibo
DiBO, dat zijn robuuste reinigingsmachines voor professionals. Belgische topkwaliteit! Het familiebedrijf wilde dat graag extra in de verf zetten en vroeg ons een krachtige beeldvorming te bedenken waarmee ze hun producten én imago konden boosten. Enter The Hulk... from Brussels.
Aminolabs
Door overnames in Duitsland en Kroatië groeide de Hasseltse hightechproducent van -sport- en gezondheidsvoeding op korte tijd uit tot een wereldspeler. Dat vroeg om een nieuwe positionering, zowel in de markt als bij de medewerkers, waarvan het aantal verdubbelde. Een uitdaging waar D’M&S graag de tanden in zette.
Watts Insulation
Watts Benelux heeft een verbeterde huisstijl en daarom stak D’M&S zijn documenten in een nieuw jasje. We herwerkten verschillende productbrochures en creëerden ook andere salestools, bijv. voor de lancering van OneFlow en de herpositionering van Microflex.
Vink
Weinig mensen weten dat distributeur Vink ook afsluiters verdeelt. Hoog tijd dus om zijn doelgroep daarvan op de hoogte te brengen. D’M&S ontwikkelde een 3-delig concept dat we gebruikten voor een direct mailing en voor de aankleding van de beursstand van Vink.
Roto
Roto heeft een nieuw online loyaliteitsplatform: Rotogether. Wij ontwikkelden het platform en verzorgden de communicatie van a tot z.
Mitsubishi Electric
De populariteit van ecologisch verwarmen & koelen stijgt en daar speelt Mitsubishi Electric graag op in. Om (potentiële) klanten wegwijs te maken in het assortiment, creëerden we een overzichtelijke infographic. Deze rolden we uit naar een beurswand voor Batibouw én een online tool die bezoekers wegwijs maakt op de website. Een knap staaltje crossmediale communicatie!
Baltimore
Op Chillventa, de vakbeurs voor de koelindustrie in het Duitse Nürnberg, lanceerde Baltimore Aircoil Company (BAC) een corporate image dat zijn duurzaamheidsstreven en ecologische ambities kracht moest bijzetten. Wij tekenden voor het beeld én de stand.