Energieke lancering voor Endralis
Een nieuwe naam, een sterk logo en een op maat gemaakte beursstand: onze creatievelingen haalden alles uit de kast om het verhaal van Endralis te lanceren.
Een consistent verhaal
Elydan, een gerenommeerde Franse groep actief in het capteren en verdelen van energie, nam de voorbije jaren verschillende bedrijven over. Vanuit strategische overwegingen lag de focus hierbij vooral op duurzame ontwikkeling en technologieën. Of we hen konden helpen om hun verhaal consistent naar de markt te brengen? Uiteraard!

Name search en branding
We gingen op zoek naar een overkoepelende naam voor de holding waar ondertussen 7 merken onder vielen. Endralis, Europese leider in de productie van energie-distributieoplossingen, was geboren. Ons team van designers creëerde een logo en complete huisstijl die de nieuwe naam de nodige herkenbaarheid en uitstraling moesten geven.

"Van ontwerp tot technische tekeningen en productie: als full-service partner realiseerden we de beursstand van a tot z."
Visueel sterke beursstand
Endralis werd officieel gelanceerd op ISH Frankfurt, de toonaangevende internationale vakbeurs voor duurzame water-, warmte- en luchtoplossingen, die dit jaar plaatsvond van 17 tot en met 21 maart. Voor die lancering bedachten we een beursstand met een aparte zone voor elk merk, binnen een uniforme look-and-feel. Van ontwerp tot technische tekeningen en productie: als full-service partner realiseerden we de beursstand van a tot z. En de bezoekers van de beurs? Die waren helemaal mee. Mission accomplished!
