Representatieve website
voor Reynders
Nadat we eerder een employer branding campagne voor hen hadden ontwikkeld, kwam etikettenspecialist Reynders naar ons met de vraag om werk te maken van een frisse en futureproof website. Challenge accepted!
Site in stijl van het huis
Reynders is een familiebedrijf dat wereldwijd actief is in de productie van kwalitatieve etiketten en labels. Dat doet het voor een brede waaier aan sectoren: van farma tot food, van cosmetica tot chemie. Om die verscheidenheid aan markten en producten op een heldere manier weer te geven, in lijn met de identiteit van Reynders, ontwikkelden we een gloednieuwe Drupal website.
Intuïtief en conversiegericht
Bij het bepalen van de structuur van de nieuwe website vertrokken we vanuit de verschillende markten en de producten. Beide kregen hun plek in de hoofdnavigatie, zodat de bezoeker heel snel en intuïtief vindt wat voor hem of haar relevant is. Op de onderliggende pagina’s spreken we de doelgroepen aan met specifieke content op maat van hun behoeften. Aan de hand van duidelijke calls-to-action wordt de bezoeker aangezet tot actie.
"Op de website voelt elke doelgroep zich aangesproken met content op maat van zijn specifieke behoeften."
Het resultaat?
Een futureproof website die het verhaal van Reynders vertelt, in zes talen. En als kers op de taart een gebruiksvriendelijke backoffice zodat het team van Reynders makkelijk zelf de content kan beheren. De ‘website-wishlist’ was dus netjes afgevinkt.