Van Vaerenbergh Land Rover Asse
nodigt klanten uit
Voor Van Vaerenbergh houden we het contact met klanten en prospecten warm. Zowel offline als online. Voor de aankoop van een nieuwe wagen ga je tenslotte niet over één nacht ijs. Zeker niet als het gaat om een premium merk zoals Land Rover.
Premium aanpak
Van Vaerenbergh is een familiebedrijf met meer dan 60 jaar ervaring in de automobielsector. Het profileert zich als een veelzijdige mobiliteitspartner die naast een exclusief aanbod van nieuwe en tweedehands luxevoertuigen ook onderhoud, verhuur, herstellingen en carrosseriewerk aanbiedt. Een premium service vraagt om een premium uitstraling, en dat zowel offline als online.
Exclusieve V-days
Om bestaande relaties te onderhouden en nieuwe leads aan te trekken, droomde Van Vaerenbergh ervan om een VIP-event te organiseren. We bedachten een eventconcept met de ronkende naam ‘V-Days’. Die verwijst naar Van Vaerenbergh, maar vooral ook naar het hoge VIP-gehalte van hun aanbod en diensten. We verwelkomden 200 gasten, gespreid over twee avonden met een high-end karakter, één voor Defender en één voor Land Rover. Van branding, luxe print-uitnodigingen, e-mailcommunicatie en online registratieflow tot aankleding van de eventruimte en de coördinatie ter plaatse: ons eventteam tekende voor een vlekkeloze opvolging van a tot z. Inclusief professionele aftermovie en fotografie.
Online visibiliteit
Ook online zetten we samen met Van Vaerenbergh in op een sterke aanwezigheid. Enerzijds met always- on campagnes voor een continue awareness, anderzijds met hero campagnes rond bijvoorbeeld het autosalon of het aanbod plug-in hybrides. Ons online team creëert specifieke content volgens kanaal en doelstelling en volgt de prestaties op sociale media (Meta) en Google nauwgezet op.

Grootse communicatie
Eveneens onmogelijk om te missen: de indrukwekkende raamdecoratie op groot formaat (3,7 x 15 meter) maakte voor elke voorbijganger van de showroom duidelijk dat dit hét moment was om je proefrit te boeken. Communicatie met impact, check!
