SGS krijgt
nieuw gezicht

De onlinecampagne ‘Achter elk geneesmiddel schuilt een pionier’ leverde SGS Clinical Pharmacology Unit (CPU) vorig jaar ruimschoots het gewenste aantal vrijwilligers op. Een succes dat mee te danken was aan de visuele opfrissing van de campagne die de awareness en leadgen een stevige boost gaf.

Campagne krijgt vervolg

SGS CPU organiseert onderzoeken naar nieuwe geneesmiddelen. Maar dat kan niet zonder vrijwilligers. Met een opvallende onlinemarketingcampagne slaagden we er echter in 2024 in voldoende leads naar de website te trekken en die ook effectief te converteren. Om de aandacht hoog te houden en advertentiemoeheid te vermijden, besliste SGS CPU enkele maanden geleden nieuwe campagnebeelden te laten ontwikkelen. Zelfde ‘Achter elk geneesmiddel schuilt een pionier’-idee, maar met een nieuwe look!

"De visueel opgefriste campagne haalde opnieuw moeiteloos de vooropgestelde targets."

Beelden krijgen een update

We selecteerden voor de vervolgcampagne vijf nieuwe modellen, allemaal representatief voor de verschillende doelgroepen van SGS CPU. In onze studio in Brugge organiseerden we met hen een foto- en videoshoot. De beelden gebruikten we, na de nodige bewerkingen, als stills of korte video’s in de lopende   onlinemarketingcampagne op Meta en Google én verwerkten we eveneens in de header van de website ikbenpionier.be. De respons was opnieuw zeer positief, perfect in lijn met de vooropgestelde targets.