Conway boost klantenloyalty
Hoe je klanten belonen voor hun engagement en hen nog sterker aan jou binden? Conway deed dat door zijn vertrouwde incentives te vervangen door een VIP-shopping loyalty feature te integreerden in de app die we eerder al hadden ontwikkeld voor de leverancier van on-the-go consumptiegoederen.
VIP loyalty feature
Tickets voor festivals, reizen of andere incentives? Conway zocht naar een creatieve manier om zijn klanten (uitbaters van tankstations, supermarkten, …) te belonen voor hun trouw, een opstapje naar een volwaardig loyaltyprogramma. Wij bedachten daartoe een VIP-feature die we naadloos in het bestaande digitale shoppingplatform inpasten.

Spelen, sparen en scoren
In die VIP shopping app ontwikkelden we een dynamisch en visueel aantrekkelijk loyaltyblok. Klanten kunnen er voortaan op basis van hun aankopen ‘Coinways’ verzamelen. Hoe meer collis ze bestellen, hoe meer Coinways ze verdienen – en hoe hoger ze klimmen op de loyaltybar. Het hele systeem verwerkten we in de backend, mét automatische berekening van scores en upgrades. Het level-systeem (er zijn 12 levels) creëert een game-beleving en werkt bijzonder motiverend. Resultaat: klanten blijven actief, betrokken en beloond. Het systeem kan eenvoudig door de klant worden uitgebreid en beheerd.

Loyale klanten, sterke beurzen
Dankzij deze slimme uitbreiding bouwt Conway verder aan een duurzame klantrelatie. De VIP Shopping App is zo plots meer dan alleen een bestelkanaal, maar ook een belevingsplatform. Het loyaltyblok is daarbij futureproof én klaar om in de toekomst mee te evolueren naar een geïntegreerd spaarsysteem op de webshop.
