Een website om
in te bijten voor MBC
België is het chocoladeland bij uitstek. MBC, voluit Manufacture Belge de Chocolats, is één van de sterspelers. Om zich online van zijn lekkerste kant te tonen aan zijn professionele klanten ontwikkelden we een website om van te watertanden.

Nieuw digitaal platform
MBC, onderdeel van Godiva Japan, is een fabrikant van premium chocoladesnacks, pralines en chocoladetruffels die vooral onder private label worden verkocht. Om online diezelfde artisanale kwaliteit uit te stralen, de digitale zichtbaarheid te vergroten en meer leads te genereren, gaven we de website een smaakvolle make-over. Het nieuwe online platform, waar de chocolade
"Meer dan een digitaal visitekaartje is de website dankzij het UX-design en de vele calls to action een echte conversiebooster."
Gevuld met UX en design
Naast het grote gebruiksgemak springt in de nieuwe website vooral het visueel aantrekkelijk, dynamisch design in het oog. De chocolade beweegt, verleidt en verrast. De geanimeerde producten prikkelen de zintuigen en elk packshot krijgt net dat tikje meer smaakbeleving dankzij de subtiele hover-effecten (check de productpagina!). De speelse ‘blob’-elementen en de opvallende grafische golfstructuur, die voor elke paragraaf eenvoudig kan worden aangepast, creëren nog meer variatie. Last but not least vulden we de website met een pak verse content die makkelijk kan worden beheerd via het laagdrempelig CMS. Kortom, zowel front-end als back-end is de website om in te bijten.
