SOCEA bouwt aan digitale leadgen
Meer digitale zichtbaarheid, een eigen online stem en een flexibele tool om nieuwe leads aan te trekken. Dat was in een notendop wat Socea, producent van gewapende betonnen buizen en deel van bouwgroep Denys, verwachtte van zijn nieuwe website. Check!
Nieuwe website
Socea levert al jaren buizen voor infrastructuurprojecten van Denys. Alleen: online stelde hun aanwezigheid weinig voor. Geen duidelijke merkidentiteit, geen informatieve website, geen leadgeneratie. Hoog tijd dus voor een aparte digitale plek, met een duidelijke link naar het moederbedrijf en mét bijhorende go-to-market aanpak.
Alles in lijn met de groep
Omdat ook de website van Denys straks in een nieuw jasje komt, hielden we bij het ontwikkelen van de Socea-website rekening met de huisstijl van het moederbedrijf. Dankzij een slimme multi-domein setup kunnen beide sites straks bovendien beheerd worden vanuit één CMS-systeem. Op termijn zullen ook twee andere entiteiten, Denys Support en Future Foundations, daar hun voordeel bij doen.
Opfrissing huisstijl
Naast de website, waar de nadruk ligt op de verschillende toepassingsgebieden van de buizen én op realisaties die het verhaal tastbaar maken, gaven we ook het merk zelf een update. We ontwikkelden een nieuw logo voor Socea, fristen de visuele stijl op en ontwierpen promotiemateriaal zoals rollbanners, vlaggen en een corporate PowerPoint-template.

LinkedIn-campagne
Om Socea ook op sociale media in de kijker te zetten, bouwden we een LinkedIn-campagne uit, aangevuld met visueel sterke posts. Zo blijft het merk top of mind bij een professioneel publiek – en groeit de kans op nieuwe projecten. Digitale leadgen? Check!