Nieuwe website
voor Autodistribution International
Voor Autodistribution International namen we eerder al de communicatie onder handen, met de creatie van een corporate huisstijl en bedrijfsfilm. Tijd om een versnelling hoger te schakelen met een gloednieuwe website.
Online verhaal
Autodistribution International is een toonaangevende verdeler van auto-onderdelen en -accessoires voor
garages en professionele herstellers in 41 landen wereldwijd. Kwaliteit,
innovatie en groei zijn zaken waar ADI hard op inzet. Maar dat verhaal
strookte niet met de uitstraling van de website. Bovendien was de website
gebouwd op een verouderd platform dat niet langer ondersteund werd.
Drupal 10
We bouwden een nieuwe website in Drupal 10, volgens de brand guidelines die we in een vorige fase uittekenden. Om zo de professionele uitstraling van ADI ook online door te trekken. We verbeterden de user experience, door o.a. de kaart met vestigingen interactief te maken. En de corporate video, die we eerder hadden ontwikkeld, werd in het ontwerp meegenomen voor meer dynamiek.