Solvint

D’M&S schept klaarheid
in het dienstenaanbod van Solvint

Het complexe dienstenaanbod van supply managementspecialist Solvint op een heldere manier voorstellen. Dat was de missie die onze marketingexperts voor ogen hadden. We ontwikkelden het concept ‘unexplored potential’, dat bestaat uit 3 sterke campagnevisuals en integreerden het in de nieuwe website en offline marketingtools. Zo is nu in 1 oogopslag duidelijk waar Solvint voor staat.

1 concept,
3 sterke visuals

Als u prospects of klanten wilt overtuigen van uw producten of diensten, moet u eerst duidelijk maken wát u precies aanbiedt. Het dienstenaanbod van Solvint, consultants gespecialiseerd in supply chain management, is uitgebreid en divers. Daarom bedachten we het concept ‘unexplored potential’. Deze slogan geeft in 2 woorden weer wat Solvint voor klanten als Unilever, Q8 en KBC kan betekenen: hun ‘onontgonnen potentieel’ blootleggen. De beelden tonen het universum, de oceaan en het menselijk brein; gebieden waar er net zoals in veel bedrijven nog veel te ontdekken valt.

Van concept naar website

De 3 conceptbeelden staan centraal op de nieuwe internationale website die we voor Solvint ontwikkelden. Elke visual is gelinkt aan 1 van de 3 diensten. De website is overzichtelijk opgebouwd, zit in een fris design én spoort de bezoeker aan tot actie: een vraag stellen, contact opnemen, een afspraak maken … Dat kan op elke pagina rechtstreeks aan de juiste contactpersoon. Om alles nog persoonlijker te maken, voegden we sfeerfoto’s toe van hoe het er bij Solvint aan toegaat.

Beeldbewerking en inhouse fotografie

Terwijl onze beeldbewerkers de puntjes op de i zetten en 3 sterke campagnevisuals creëerden, maakten onze fotografen sfeerbeelden van een werkdag bij Solvint. Het resultaat van deze fotoshoot is te zien op de website.