Voor Arteco, Europees marktleider in koelstoffen voor de automobielindustrie, ontwikkelden we een 4e conceptbeeld dat Arteco gebruikt in een wereldwijde campagne.

Vurig concept

Arteco is al een tijdje bezig met het dynamiseren van zijn communicatie. Het wil zijn imago versterken en naamsbekendheid vergroten, vooral in het Verre Oosten. Enkele maanden geleden lanceerde het daartoe een nieuw online platform, een project dat onze online afdeling mee in goede banen leidde. Daarin integreerden we enkele opvallende conceptvisuals van 'brandende' voertuigen om de automotive industrie ervan te overtuigen Arteco coolants te gebruiken. In de motoren van een vrachtwagen, dumptruck of auto kan het er immers behoorlijk heftig aan toegaan. Met de slogan ‘It can be like hell in there’ en een referentie naar het hellevuur (of de ying-yang symboliek voor de Chinese markt) brachten we dat op een originele manier in beeld. 

Coherent & creatief communiceren

Onlangs hebben we deze reeks vervolledigd met een 4e conceptbeeld van een autobus. Zo kan Arteco voortaan in elke niche van de automotive markt uitpakken met een gelijkaardige, herkenbare visual. Creatief en coherent communiceren heet dat.