Dejond

B2B-website wordt trouwe bondgenoot van Tubtara

De Tubtara blindklinkmoeren zijn plaatmoeren die blind geplaatst kunnen worden. Voor de nieuwe b2b-website en de restyling van het logo gingen we echter allesbehalve blind te werk.

www.tubtara.com

Heldere info op een schoteltje

Time is money. Ook – en misschien wel nog meer – voor de vakman. Die wil snel het onderdeel kunnen vinden dat hij nodig heeft. In de catalogus, maar steeds vaker ook online. En dus ontwikkelde onze afdeling Online een gloednieuwe website voor Tubtara. De hoofdrol van deze b2b-site is weggelegd voor een uiterst handige filtermogelijkheid. De selectie van de gewenste parameters bespaart de bezoeker immers eindeloos scrollen, maar leidt hem recht naar wat hij zoekt.

Focused op calls to action

De gezochte oplossing eruit gefilterd? In een handomdraai is de productfiche gedownload, een 3D-versie gevisualiseerd of de volledige catalogus geopend. Toch nog een vraag? Dan bieden de in het oog springende call to actions een extra hulplijn. Gebruiksvriendelijkheid en bereikbaarheid ten voeten uit.

Opgefrist logo

De website was overigens niet de eerste opdracht die we voor Tubtara uitvoerden. Eerder gaven we het logo al een restyling zodat de link met moederbedrijf Dejond overal visueel duidelijk werd. Dat opgefriste logo pronkt voortaan in alle communicaties en linksboven de gloednieuwe website.

www.tubtara.com

De filtermogelijkheid op de website bespaart de bezoeker
eindeloos scrollen, maar brengt hem razendsnel bij wat hij zoekt.