Op zaterdag 16 september opende az groeninge officieel de deuren van de nieuwe campus aan de Kennedylaan. D’M&S mocht 3 events organiseren voor het Kortrijkse ziekenhuis: een vip-openingsceremonie, een opendeurdag én een avondfeest. We organiseerden niet alleen de evenementen, maar ontwikkelden ook alle communicatietools, zoals een website, offline en online uitnodigingen en registratieplatforms.  

Een pakkend concept

De nieuwe campus van az groeninge was al eventjes operationeel, maar op zaterdag 16 september opende het ziekenhuis aan de Kennedylaan officieel zijn deuren. D’M&S ontwikkelde hiervoor het concept ‘az groeninge pakt uit’, met een visual van een gebouw dat uitgepakt wordt zoals een cadeau. Dat concept trokken we door naar de website www.azgroeningepaktuit.be, waar u alles kunt lezen over het nieuwe gebouw, en naar de 3 online registratieplatforms. Hier registreerden de verschillende doelgroepen zich voor het event waarvoor ze een uitnodiging ontvingen.     

1 dag, 3 events

Dé place to be was een grote tent die we opstelden op de ondergrondse parking. Daar begonnen we de dag met een vip-openingsceremonie voor politici, artsen, partners en andere belanghebbenden. Na de receptie en het walking lunch kregen de vips een uitgebreide rondleiding door de site. Van 14 tot 18 uur was het de beurt aan het personeel van az groeninge, dat samen met familieleden een rondleiding kreeg. Vanaf 19 uur liep de tent weer vol voor het personeelsfeest, waar 1400 personeelsleden verzamelden voor een groot openingsfeest met walking lunch, gevolgd door een optreden van de az groeninge-band en een dj.