Meer power in je leadgeneratie?

D’M&S reist mee op je journey to conversion. Ontdek hoe je met een crossmediale aanpak de weg naar succesvolle lead generation vindt.

Wat moet ik doen om meer en kwalitatievere leads binnen te halen?

Hoe kan ik mijn sales power verhogen?

Hoe bereik ik meer klanten via de sociale media?

Hoe laat ik mijn sales team efficiënter werken met het oog op leadgeneratie?

Hoe genereer ik een continuë instroom aan leads?

Waar te beginnen als ik nieuwe klantensegmenten wil aanboren?

Hoe kan ik interessante leads extra voeden en uiteindelijk converteren?

Bepaal je strategie

Trek je de juiste leads aan? Hoe maak je van leads je klanten? Bepaal je strategie om een continue instroom aan leads te genereren.

Ken je lead

Hoe ziet je ideale lead eruit? Wat verwachten potentiële klanten van je? Bepaal je customer journey om op een juiste manier met je leads te communiceren.

Start to nurture!

Hoe lang duurt het voor je prospect lead wordt? Heeft je campagne het gewenste effect? Hoe volgt je sales alles op? Wij helpen je om met een lead-nurturingcampagne de weg naar conversie te openen.

Hoe wij dat concreet voor je aanpakken:

Het verspreiden van relevante content via kanalen zoals je website, sociale media of gerichte offline advertenties, zorgt dat je efficiënt de juiste leads binnenhaalt.

Van online marketingcampagnes tot netwerkevents, en alles daartussenin.

  • bepalen van je doelgroepen met hun noden en behoeften
  • een diepgaand marketingonderzoek naar de customer journey
  • de conversiemogelijkheden op je website, social en offline kanalen optimaliseren
  • implementatie van e-marketing en marketing automation tools
  • reporting en monitoring dashboards ontwikkelen
  • gerichte targeting langs de juiste on- en offline kanalen
  • je vindbaarheid vergroten met search engine optimization (SEO)
  • gerichte search engine advertising (SEA) via de gepaste kanalen
  • een sterke en herkenbare brand story
  • creatief communiceren: sterke inhoud, creatief verpakt
  • een efficiënte, aantrekkelijke en hoog-converterende website
  • meten van de resultaten van je lead management campagne
  • je sales- en marketing funnel correct op elkaar afstemmen
  • ...
Toon meer praktische tools die we inzetten

ENKELE CASES DIE DE JUISTE LEADS NAAR ONZE KLANTEN BRENGEN