Je merk succesvol in de markt zetten? Geen stress, vertrouw op D’M&S. Ontex, de toonaangevende internationale groep voor persoonlijke hygiëne, zag zijn kans schoon en berustte op onze full-service aanpak voor de lancering van zijn volwassenenzorgmerk: Serenity Care.

Opvallend concept

Ontex heeft een duidelijke visie: de voorkeurspartner worden van partnerretailers en healthcaremerken in babyverzorging, dameshygiëne en volwassenenverzorging. Vandaag kiest het ervoor om de meerderheid van zijn verzorgingsproducten onder één merknaam te brengen, Serenity Care. Om meer uniformiteit en visibiliteit voor deze nieuwe merkverpakking te creëren, bedachten we een opvallend conceptbeeld die de merkidentiteit consistent moet ondersteunen. Stopping power gegarandeerd.

We haalden alles uit de kast tijdens de Serenity Care fotoshoot.

Zorgeloos verhaal

0% stress, 100% serenity. Met deze boodschap maakten we zorginstellingen en de self pay market bekend met Serenity Care. Het bijhorende beeld straalt sereniteit uit en varieert afhankelijk van de sector. Een oudere dame wordt verzorgd met Serenity Care door haar zorgverlener, in bad of in bed. De visuals bieden ook de mogelijkheid om te communiceren in ‘taboe’-landen. De creatie verliep ­i­n-house: van concepting, fotografie en beeldbewerking tot vormgeving. Straks te zien in printtools en online.