Watts Insulation

Rebranding Watts spat
van het papier

Watts Benelux heeft een verbeterde huisstijl en daarom stak D’M&S zijn documenten in een nieuw jasje. We herwerkten verschillende productbrochures en creëerden ook andere salestools, bijv. voor de lancering van OneFlow en de herpositionering van Microflex.

 

Beursstand op Batibouw

Ons standen-bouwteam stond in voor de ontwikkeling van de beursstand op Batibouw, uiteraard volledig in lijn met de nieuwe look en feel. Op de stand lag de focus op een aantal producten en nieuwigheden, zoals onder andere de vernieuwde Vision thermostaatoplossing. We voorzagen een werkend model, dat bediend kon worden met thermostaten en een tablet. Oplichtende leds simuleerden verwarmen en koelen. Zo creëerden we een aantrekkelijke stand die maximaal de aandacht trok van de bezoekers.

 

Watts nieuwe stijl

Als expert in watertechnologie kan Watts natuurlijk niet anders dan meegaan met zijn tijd, ook op vlak van communicatie. De huisstijl van Watts kreeg een upgrade en is nu moderner en lezervriendelijker. De nieuwe huisstijl trokken we door naar diverse printed tools, zoals handleidingen, prijzenlijsten, advertenties, folders, een aantal productbrochures en zelfs een beursstand. We lichten een aantal voorbeelden voor u uit.

Lancering oneflow

OneFlow is een nieuw antikalksysteem zonder zouttoevoeging en waterverlies, dat Watts nu ook in de Benelux introduceert. We ontwierpen diverse salestools, zoals een handleiding, leaflet, poster, prijzenlijst, advertentie & toonbankdisplay en maakten zo de lancering van OneFlow bekend bij het grote publiek. Wij verzorgden de opmaak, vormgeving, copywriting en productie, allemaal in lijn met de nieuwe branding.

Nieuwe Microflex-brochure

Microflex is een gamma flexibele, voorgeïsoleerde leidingsystemen die zowel dienen voor verwarmingsleidingen als voor waterleidingen voor warm sanitair, koelingswater en andere vloeistoffen. Om zijn positie als originele fabrikant en verdeler extra in de kijker te zetten, creëerden we een nieuwe salesbrochure. We stonden niet alleen in voor de opmaak, creatie en vertaling van de brochure, maar staken ook de technische handleiding en de prijzenlijst in het nieuw. Daarnaast ontwierpen we een opvallend conceptbeeld voor de cover, dat het ecologische aspect en het extreem flexibele karakter in de verf zet. Natuurlijk komt ook in deze tools de nieuwe Watts-stijl terug.