Radio- en tv-campagne met humor 
voor Besox

Sociaal secretariaat Besox en zijn medewerkers staan dicht bij hun klanten. Zeer dicht. Via een radio- en tv-spot stuurden we die boodschap de wereld in, met de nodige humor.

Letterlijk dichtbij

Besox is een sociaal secretariaat, anders dan de anderen. Het kiest bewust voor een persoonlijke aanpak. Zo heeft elke klant een vaste dossierbeheerder. Iemand die dicht bij je staat, haast letterlijk. Alsof je een extra collega hebt die alles over jou en het bedrijf weet, nog voor je het zelf weet. Op basis van dat beeld creëerden we eerder het concept ‘Besox. Het sociaal secretariaat dat écht dicht bij jou staat.’

Campagneboost

In het verleden werkten we al met Besox samen voor een radio- en tv-campagne. Met resultaten die er mochten zijn. Dus gingen ze opnieuw met ons in zee voor een vervolg. We gaven de bestaande campagne een boost met nieuw materiaal voor zowel radio als tv. De doelstelling: de naamsbekendheid van Besox in Vlaanderen verhogen.

Bea van Besox

We ontwikkelden verschillende radio- en tv-spots met in de hoofdrol Bea van Besox, die wel erg dicht bij haar klanten staat. Het fietsongelukje van Michel, de geslachtsverandering van Patrick … Situaties die telkens opnieuw een glimlach op het gezicht toveren, en Besox in de markt positioneren als jonge dynamische speler. Voor een maximaal bereik van de doelgroep werd gekozen voor tv-platform VRTMax en radiozenders Radio 1, Studio Brussel en MNM.