Radio- en tv-campagne met humor
voor Besox
Sociaal secretariaat Besox en zijn medewerkers staan dicht bij hun klanten. Zeer dicht. Via een radio- en tv-spot stuurden we die boodschap de wereld in, met de nodige humor.
Letterlijk dichtbij
Besox is een sociaal secretariaat, anders dan de anderen. Het kiest bewust voor een persoonlijke aanpak. Zo heeft elke klant een vaste dossierbeheerder. Iemand die dicht bij je staat, haast letterlijk. Alsof je een extra collega hebt die alles over jou en het bedrijf weet, nog voor je het zelf weet. Op basis van dat beeld creëerden we eerder het concept ‘Besox. Het sociaal secretariaat dat écht dicht bij jou staat.’
Campagneboost
In het verleden werkten we al met Besox samen voor een radio- en tv-campagne. Met resultaten die er mochten zijn. Dus gingen ze opnieuw met ons in zee voor een vervolg. We gaven de bestaande campagne een boost met nieuw materiaal voor zowel radio als tv. De doelstelling: de naamsbekendheid van Besox in Vlaanderen verhogen.