Oogsttijd voor Pasfrost! De producent en distributeur van diepvriesgroenten uit
Passendale heeft een nieuwe website die zijn duurzame imago nog meer in de kijker zet.
Op de voedselbeurs SIAL in Parijs kregen de bezoekers de primeur en maakten we ze warm met... soep.

Informatieve website

 Het Belgische familiebedrijf Pasfrost wou haar internationale rol in 5 continenten en 60 landen meer kleur geven. Online. Het resultaat is vandaag te zien op www.pasfrost.be. Ons online team stak de website volledig in het nieuw. Geheel in de lijn met de aandacht die het bedrijf besteedt aan transparantie en duurzaamheid, werkten we daartoe een heldere en gebruiksvriendelijke structuur uit. Werp een blik op de overzichtelijke groentepagina, waar het volledige seizoensaanbod aan diepvriesgroenten weergegeven wordt. Of lees het verhaal over hoe de groenten van het veld op het bord terechtkomen. Alle content werd aangepast om de bezoeker op een sfeervolle manier te informeren over de duurzame aanpak en het mooie aanbod van Pasfrost. En over sfeer gesproken...

Fotografie in het veld

Om de nieuwe website een visueel aantrekkelijk en realistisch karakter te geven, ging er veel aandacht uit naar de fotografie. De homepage opent al met een reeks van productsfeerbeelden van groenten van de maand (refresh en er verschijnt een nieuw beeld). Voor het verhaal over de herkomst van de groenten trok onze fotograaf dan weer de boer op. Weidse beelden van de akkers, boeren aan het werk op hun velden, trots op hun oogst... De foto's zetten de nauwe band die Pasfrost onderhoudt met zijn leveranciers extra in de picture. Vervolgens gingen we ook een kijkje nemen in de productiesite zelf. Dat bezoek resulteerde in unieke sfeerbeelden van het werkproces en het machinepark. Hadden we al gezegd dat transparantie en duurzaamheid als een groene draad door de site lopen?

Soep als salestool

De nieuwe website ging live aan de vooravond van SIAL. Maar op deze internationale voedselbeurs in Parijs trakteerden we de bezoekers van de Pasfrost stand op nog meer lekkers, nl. een tas verse warme groentesoep. Hiervoor hadden we speciaal een bakfiets in de corporate kleuren gestoken en omgebouwd tot soepkar. Om het duurzame imago van Pasfrost te benadrukken, hadden we de stand ook aangekleed met strobalen en stapels groenten. Een uitstekend recept. De soep bleek een gesmaakte salestool en wist heel wat leads te overtuigen van en warm te maken voor de Pasfrost kwaliteit.