Brandstofleverancier Gabrïels biedt naast een netwerk van meer dan 180 tankstations ook tankkaarten en laadpassen aan. Om verder te groeien, wilden ze qua look en feel een nieuwe weg inslaan. Wij kwamen op hun pad voor een fu(e)ll rebranding en gingen all the way!

Full rebranding

Na een intensieve brainstormsessie lieten onze creatieve koppen een frisse wind waaien doorheen Gabriëls. Hoe ze dat deden? Aan de hand van een nieuw logo, een bijhorende huisstijl en knappe conceptbeelden.

Creatieve conceptbeelden

We creëerden drie verschillende conceptbeelden gebaseerd op enkele van hun producten en diensten, namelijk: de laadpas/tankkaart, het elektrisch laden en het traditioneel tanken. Onze designers vertrokken telkens van het product of de dienst in kwestie en gebruikten het als basis voor het ontwerp.

Online marketing

De nieuwe ‘we keep you going’-conceptbeelden gebruikten we ook online op verschillende social media: Facebook, Instagram en LinkedIn. Hiervoor maakten onze digital marketeers een contentkalender op met diverse soorten creatieve posts. Daarna adverteerden we deze posts om de rebranding nog meer te verspreiden. Google kon uiteraard ook niet ontbreken in de marketingmix. Dankzij SEA en display advertenties zagen heel wat mensen de nieuwe conceptbeelden al voorbijkomen tijdens het surfen.

Tot slot pakten we de website aan. Onze developers voegden een elektrisch luik toe met daaronder enkele nieuwe pagina’s. We maakten het design ervan op, herwerkten de teksten en zorgden we voor de contentfill. Van een geslaagde full rebranding gesproken!

Bezoek de website