Cocoon by Antargaz is een gasfles met net dat tikje meer. Roestvrij design, licht, compact en héél makkelijk te installeren. Om een internationaal publiek warm te maken voor dit product, gingen we volle gas voor een creatief concept en bijhorende online campagnes.

Creatief met video

Na een interactieve brainstorm lagen verschillende scenario’s op tafel voor vier ludieke snackable movies. Elk filmpje is daarbij gebaseerd op één van de vier USP’s. We maken telkens de vergelijking tussen een normale gasfles en Cocoon

En je raadt het nooit … Cocoon komt er uiteraard het beste uit. 

Ready, set, go!

We castten de twee hoofdrolspelers, zorgden voor een make-up artist en namen alles op in onze eigen opnamestudio. Gelijktijdig met de opnames hielden we een fotoshoot om naast de snackable movies ook over leuke campagnebeelden te beschikken. Tot slot maakte ons videoteam afgeleide versies van de filmpjes om in te zetten in de verschillende online campagnes.

Onze content creators gingen aan de slag met de nieuwe campagnevideo’s en -beelden. Ze maakten ludieke en informatieve posts rond de vier grote USP’s van het product. Op die manier willen we potentiële klanten overtuigen om voor Cocoon te kiezen. De posts werden gepubliceerd én geadverteerd in twee talen en drie landen op Facebook, Instagram en TikTok. Mensen warm maken en naar Cocoon website leiden? Check!

Spot ‘m op Google & YouTube

Naast social media advertising zetten onze digital marketeers ook in op Google en YouTube ads. Na een grondige keyword analyse maakten we SEA campagnes specifiek gericht op Cocoon gasfles. Bovendien gebruikten we de campagnevideo’s en -beelden ook voor Google Display en YouTube in-stream ads.
Spotte jij ‘m al?