Via een online marketingplatform biedt Brocom onafhankelijke verzekeringsmakelaars al enkele jaren tools aan om de interactie met hun klanten te faciliteren. Onze teams breiden het platform daarbij regelmatig uit met nieuwe functionaliteiten. Zo kan de makelaar zijn klantenrelatie steeds beter digitaal én fysiek (lees: fygitaal) uitbouwen.

 

Update online platform

Toen we ‘Je Makelaar, Je Beste Verzekering’ lanceerden, wilden we een platform creëren waar de makelaar makkelijk alle marketing­tools, aangeleverd door Brocom, kon terugvinden. Tegelijk moest het hem toelaten klanten beter online te faciliteren (dankzij onder andere de koppeling met de particuliere site makelaarinverzekeringen.be). In het licht van de digitale transformatie van de sector gingen we recent een stapje verder en integreerden we nieuwe functionaliteiten en digitale tools zoals een eigen pagina voor de makelaar op de particuliere website, een afsprakenmodule en een klantenzone.

Fygitaal connecteren

Door het platform toegankelijker en gebruiksvriendelijker te maken, worden de makelaars vandaag optimaal ondersteund bij het digitaal én fysiek connecteren met de klant. Meer. Affiches en promotiemateriaal bestellen, een aangifte afwerken en opvolgen of een afspraak regelen. De fygitale relatie tussen de makelaar en zijn klanten, én tussen Brocom en de makelaar is beter dan ooit.