Injextru Plastics is marktspecialist in kunststofprofielen, en dit al meer dan 75 jaar. In die tijd is er veel veranderd, maar één ding is constant gebleven: Injextru’s zin voor innovatie en vooruitgang. Met die visie klopten ze bij ons aan voor een gloednieuwe website.

Insights & gebruikersprofielen

Voordat we vol enthousiasme aan een webproject beginnen, doorlopen we een grondige insight-fase. In een uitgebreid intakegesprek streven we ernaar om zowel de klant als zijn klantenkring goed te begrijpen. We verdiepen ons in Injextru Plastics, hun branche en vooral in de mensen die de website zullen bezoeken - de gebruikersprofielen.

Een hoog profiel houden

Tijd voor wireframing. Tijdens de gesprekken werd één punt sterk benadrukt: potentiële leads moeten de contactpagina gemakkelijk en intuïtief kunnen vinden. Check! Injextru Plastics leverde ons ook zijn huidige website als basis. Onze webexperts bedachten een logische sitestructuur met nieuwe functionaliteiten. Vervolgens namen onze webdesigners het over en staken ze de wireframes in een fantastisch Injextru Plastics-jasje, waarbij een optimale gebruikerservaring centraal staat. Je kent het wel, UX-design!

We zoeken een websitebouwer die met ons meedenkt, van opbouw tot contentinvulling. Daarna willen we zelfstandig met de website aan de slag, uiteraard met de nodige support.

Digitale transformatie in actie

Ten slotte, goten onze webdevelopers de (design)fundering in een technisch performante website. Het resultaat is een indrukwekkende website die niet alleen de identiteit van Injextru Plastics weerspiegelt, maar ook voldoet aan de behoeften en verwachtingen van hun gebruikers. En daar stopt het niet. We implementeren ook de nodige monitoringtools om je website technisch optimaal te houden. Zo kunnen we waardevolle gegevens verzamelen en je website verder optimaliseren voor de toekomst.