Om executive search kantoor Altior duidelijk te positioneren bij bedrijven, ontwikkelde D’M&S een krachtig concept met een opvallend beeld van een papieren eenhoorn. We vertaalden dit concept naar een in het oog springende direct mailing voor klanten en prospects, en trokken de lijn door naar een opgefriste offline en online huisstijl.  

Krachtig corporate concept

Met een opvallend concept overtuigt u uw prospects in 1 oogopslag. Het enige wat u nodig heeft, is een sterk beeld en een dito slogan. D’M&S bedacht, ontwierp en ontwikkelde voor Altior het beeld van de steigerende eenhoorn, gevouwen uit een curriculum vitae, klaar om elke uitdaging aan te gaan. De slogan ‘Let’s aim higher’ zet het beeld extra kracht bij en verwoordt perfect de ambitie van het selectiekantoor.

Ondersteunende direct mailing

Om zijn doelgroep bekend te maken met zijn ambities, stuurde Altior een nieuwjaarsmailing uit naar klanten en prospects. Het verfrommeld cv op de cover van de mailing is binnenin getransformeerd tot de krachtige eenhoorn, hét symbool voor de unieke aanpak van Altior. Met deze mailing spreken we de ontvanger persoonlijk aan en positioneren we het selectiekantoor als high-end recruiter. 

Nagelnieuwe huisstijl

Het eenhoorn-concept lag ook aan de basis van de nieuwe huisstijl die we realiseerden. Van briefpapier tot visitekaartjes; alle communicatie kreeg een sober en classy zwart-wit jasje. Een ‘look’ die het unieke en high-end karakter van Altior nog meer benadrukt.

Online vertaalslag naar de website

Offline en online communicatie maken delen uit van 1 coherent geheel. Bij een nieuwe huisstijl hoort dus ook een nieuwe site: www.altior.be. De website die ons online team maakte, verenigt huisstijl en concept. Op de homepagina vindt u dan ook de papieren eenhoorn terug, gecombineerd met de slogan ‘What makes our candidates outstanding is not their CV, but what they make of it.’