Verfrissende print marketing
voor Hansgrohe
Dat Hansgrohe dé referentie is voor badkamerkranen, douches, keukenkranen en andere accessoires is geen breaking news. Wel nieuw is HansNews: een krantje gevuld met sanitaire nieuwtjes voor professionals, dat wij als full-service agency van ontwerp tot handling verzorgden.
Hansgrohe krant
Hansgrohe heeft heel wat te vertellen over zijn producten, innovaties en duurzaam engagement. Maar hoe giet je al deze informatie in een overzichtelijk geheel dat uitnodigt tot lezen? We draaiden de ideeënkraan open en zetten onze redacteurs en designers aan het werk, en voilà: in no time lag de HansNews krant er. Ideaal voor installateurs en andere professionals om zich tijdens de koffiepauze in onder te dompelen en verfrissende ideeën op te doen. Managing Director Indra Nijs schreef een sprankelend voorwoord. En natuurlijk mochten ook een strip en kruiswoordpuzzel niet ontbreken.
HansNews inspireert professionals uit de sanitaire wereld
Axor insert
Naast zijn standaard gamma produceert Hansgrohe ook designmengkranen, -douches en -drains onder de merknaam AXOR. Haute couture voor de douche. Om dit assortiment extra in de schijnwerpers te zetten, maar wel in zijn eigen high-end stijl, ontwierpen we een compact magazine. Dit glossy tijdschrift zit als bijlage bij HansNews en inspireert én engageert badkamerbouwers nog meer.
Full graphic service
Als full-service agency ontzorgen we onze klanten graag op alle vlakken. Daarom namen we, in samenspraak met de klant, HansNews volledig in handen. Van ontwerp over contentcreatie tot druk, afwerking en handling. Resultaat? Een tevreden klant. En daar doen we het voor.